۳ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۱۷

بخش نامه و طرح ها کار تعاونی ها را سخت کرد

بخش نامه و طرح ها کار تعاونی ها را سخت کرد

شیراز- نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشنامه‌های روزانه مجلس و دولت کار تعاونی‌ها را سخت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پاک فطرت بعد از ظهر شنبه در سومین جلسه شورای تعاون استان فارس بیان کرد: اگر دولت و مجلس روزانه نسبت به ابلاغ بخشنامه و طرح‌های جدید اقدام نکنند مشکلات بخش تعاون نیز برطرف می‌شود.

پاک فطرت بیان کرد: از جمله عواملی که موجب شده تا مشکلات بخش تعاونی‌ها افزایش یابد موضوع طرح‌های مجلس و بخشنامه‌های دولتی است.

او ادامه داد: تعاونی‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور بوده و می‌توان گفت سالم‌ترین و واقعی‌ترین بخش اقتصاد را تعاونی‌ها تشکیل می‌دهند.

پاک فطرت تاکید کرد: ایجاد اشتغال پایدار در بخش تعاونی تحقق یافته و ایجاد شغل پایدار مطالبه مردم و مسئولان است اما چرا این مطالبه هنوز در حد شعار باقی مانده است.

وی با اشاره به طرح بیمه کارگران ساختمانی یادآور شد: من مخالف طرح بیمه کارگران ساختمانی بوده‌ام زیرا ٨٠ درصد از این بخش را افغان‌ها تشکیل می‌دهند این در حالی است که پول هوایی که در این حوزه از استان خارج می‌شود باید به استان بازگشته تا زمینه ساز توسعه شود.

پاک فطرت گفت: دولت چگونه برای تمامی استان‌های کشور تصمیم سازی می‌کند؟ چرا تمرکز زدایی را در کشور اعمال نمی‌کند تا استان‌ها بتوانند بهترین برنامه را برای خود اعمال کنند این در حالی است که در زمان جنگ تحمیلی این سیاست اجرایی شد و شاهد موفقیت استان‌ها بودیم.

کد خبر 5663991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • براتعلی IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      0 0
      ماایرانمان رادوست داریم هیچ کس نمتواند غلتی بکند
    • براتعلی IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
      0 0
      باید به جامعه حقیفت را گفت ونشان داد