۳ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۰۸

استاندار گیلان خبر داد:

۳۰ هزار متقاضی واجد شرایط دریافت مسکن در گیلان هستند

۳۰ هزار متقاضی واجد شرایط دریافت مسکن در گیلان هستند

رشت- استاندار گیلان با اشاره به تعیین تکلیف ۹۸ هزار متقاضی در طرح ملی مسکن گفت: ۳۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن گیلان واجد شرایط بهره مندی از مسکن در قالب این طرح هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر شنبه در جلسه شورای مسکن گیلان با بیان اینکه برنامه‌های راهبردی دولت سیزدهم در حوزه اشتغال و مسکن به صورت جدی دنبال می‌شود، گفت: از ۱۰۰ هزار ثبت نامی در طرح نهضت ملی مسکن در گیلان، ۹۸ هزار متقاضی تعیین تکلیف شدند.

وی افزود: ۳۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن گیلان واجد شرایط بهره مندی از مسکن در قالب این طرح هستند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه ۸۴ درصد از تعهدات حوزه اشتغال محقق شده است، تصریح کرد: به مابقی تعهدات نیز در موعد مقرر عمل می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت ۸ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت مسکن در گیلان در حال اجرا است، بیان کرد: از این تعداد ۷ هزار متقاضی نسبت به پرداخت سهم خود در هزینه اولیه تعیین شده اقدام کرده‌اند.

عباسی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات مربوط به تأمین زمین است، تصریح کرد: تاکنون برای ۶ شهر گیلان زمین تأمین نشده که این مشکل باید به سرعت برطرف شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه در ساخت و سازها به زیست بوم هر منطقه توجه شود، عنوان کرد: دستگاه‌های مرتبط در بافت شهری دغدغه مردم را در موضوع مسکن هر چه سریع‌تر برطرف کنند.

عباسی از دستگاه‌ها خواست که عقب ماندگی‌ها در حوزه ساخت مسکن را برطرف کنند و ادامه داد: طرح‌های نوآورانه برای تسریع در برنامه‌های ساخت مسکن در استان ارائه شود.

کد خبر 5664128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha