۴ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۵۴

سرپرست معاونت راهداری استان سمنان:

۲۵۰کیلومتر محورهای مواصلاتی استان سمنان برف روبی شد

۲۵۰کیلومتر محورهای مواصلاتی استان سمنان برف روبی شد

سمنان- سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری استان سمنان از برف روبی ۲۵۰کیلومتر راه های استان خبر داد و گفت: بیش از ۴۵۰تن شن و نمک استفاده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید صداقت صبح یک شنبه در حاشیه بازدید از راه‌های ورودی شهر سمنان با بیان اینکه همزمان با آغاز زمستان و بارش برف در برخی محورهای مواصلاتی استان تدابیر لازم برای جلوگیری از مسدود شدن راه‌ها به کار گرفته شد، ابراز داشت: شب گذشته ۲۵۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی استان سمنان توسط عوامل راهداری برف‌روبی شدند.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از انسداد راه‌ها بیش از ۴۵۰ تن شن و نمک در محورهای مواصلاتی استان سمنان استفاده شده است، افزود: سامانه بارشی در محورهای سمنان، دامغان و مهدی‌شهر بیش از سایر محورهای استان بوده است.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری استان سمنان با بیان اینکه ۷۰ راننده و راهدار با ۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین و نیمه سنگین تمام توان خود را برای باز نگه داشتن محورها به کار بستند، ابراز داشت: در برخی راه‌ها عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی همچنان ادامه دارد تا تردد ایمن در تمامی راه‌های تحت پوشش استان برقرار شود.

صداقت در ادامه تصریح کرد: سمنان-دامغان، فولادمحله-دشت بو، دامغان-چشمه علی، دیباج-گلوگاه، شهمیرزاد-فولادمحله، شهمیراد-مهدی‌شهر، شهمیرزاد-چاشم و محورهای روستایی پرور، آبخوری، جام دوزهیر، گرداب و تویه دروار مهمترین محورهایی بودند که روز گذشته در آنها عملیات برف روبی و نمک پاشی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تمام ظرفیت راهداری در طرح زمستانه برای ارائه خدمات به مسافران در حالت آماده‌باش قرار دارد، افزود: هم اکنون تردد در محورهای کوهستانی و گردنه‌ها با زنجیر چرخ امکان پذیر است و از رانندگان درخواست می‌شود تا این موضوع را قبل از حرکت به صورت کامل بررسی کنند.

کد خبر 5664463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha