۴ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۲۱

فرمانده انتظامی بوشهر:

محموله‌های کالای قاچاق در بوشهر و دیر کشف شد

محموله‌های کالای قاچاق در بوشهر و دیر کشف شد

بوشهر- فرماندهی انتظامی استان بوشهر از کشف کالای قاچاق با همکاری گمرک بوشهر خبر داد و گفت: محموله میلیاردی قاچاق در بندر دیر توقیف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با قاچاق را به صورت جدی در دستور کار داریم و از همه ظرفیت‌ها در این راستا استفاده می‌شود.

وی افزود: مأمورین پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز طی اقدامات اطلاعاتی و رصد سامانه‌های گمرکی توسط ایستگاه انتظامی مستقر در گمرک بوشهر اقدام به توقیف یک دستگاه خودروی تریلر حامل تعداد ۶ هزار و ۵۰۰ عدد لوازم یدکی موتور سیکلت و تعداد ۹ هزار چراغ ال ای دی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالای توقیفی مجموعاً ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، مأموران انتظامی شهرستان دیر با محوریت پلیس آگاهی از جا به جایی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق مطلع شده لذا موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار سوسنی افزود: مأموران با کنترل محورهای مواصلاتی سه دستگاه خودرو مورد نظر را که به صورت کاروانی در حرکت بودند را در یک عملیات پلیسی به صورت همزمان متوقف کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در بازرسی از این خودرو هفت هزار و ۵۰۰ قلم لوازم آرایشی برند خارجی لوکس، تعداد ۷۰۰ ثوپ پوشاک خارجی زمستانه فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف کردند، گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۱۱ میلیارد ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در این رابطه سه نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 5664785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha