۴ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۴۹

فرماندار رودسر:

حماسه ۹ دی نماد اقتدار و بصیرت ملت ایران است

حماسه ۹ دی نماد اقتدار  و بصیرت ملت ایران است

رودسر- فرماندار رودسر با بیان اینکه حماسه ۹ دی نماد عزت، اقتدار و بصیرت مردمی است، گفت: دهه بصیرت فرصتی مناسب برای تبیین ناگفته های انقلاب اسلامی برای نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شهاب زاده بعدازظهر یکشنبه در جلسه گرامیداشت حماسه ۹ دی و سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: می‌بایست از این ۲ مناسبت شاخص که تبدیل به نماد عزت، اقتدار، استقلال مردم شده است برای بصیرت افزایی آحاد مختلف مردم جامعه استفاده کنیم.

وی ایمان، اخلاص، ایثار، مقاومت، ساده زیستی، ولایت‌مداری و اطاعت از رهبری را از مهمترین ویژگی‌های سردار سلیمانی برشمرد و گفت: باید این ویژگی‌ها به عنوان الگو برای نسل جوان تبیین و نهادینه شود.

فرماندار رودسر با تاکید بر اینکه دشمنان در تلاش هستند با انواع توطئه و فتنه برای حضور کمرنگ مردم در مناسبت‌های ملی، پایه‌های انقلاب را متزلزل کنند، افزود: با وجود توطئه‌های استکبار جهانی مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور پرشور، هوشیارانه و مقتدرانه خود در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهند که همچنان پشتیبان انقلاب و آرمان‌های آن هستند.

وی با بیان اینکه حماسه نهم دی نماد عزت، اقتدار و بصیرت مردمی است، اضافه کرد: دهه بصیرت فرصتی مناسب برای تبیین بیان ناگفته‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان است.

شهاب زاده ادامه داد: برای پیروی از راه شهیدان همکاری و همراهی همه ادارات و نهادهای این شهرستان در برگزاری مراسم دهه بصیرت و بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی ضرورت دارد.

کد خبر 5664968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha