۴ دی ۱۴۰۱، ۲۳:۱۸

امام جمعه بوشهر:

بیان حقایق نظام اسلامی و توطئه دشمنان از موارد جهاد تبیین است

بیان حقایق نظام اسلامی و توطئه دشمنان از موارد جهاد تبیین است

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بیان حقایق و واقعیت‌های نظام اسلامی و عملکرد و توطئه‌های دشمنان از جمله موارد جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر یکشنبه در نشست اجتماع بزرگ ولایت‌مداران فاطمی در روستای دهقاید دشتستان اظهار داشت: از ویژگی‌های برجسته حضرت فاطمه (س) می‌توان به تدین، ولایت‌مداری نسبت به رهبریت و امام جامعه اشاره کرد.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) جانش را فدای ولایت کرد افزود: دختر گرامی پیامبر اسلام و همسر امام علی علیه‌السلام، بر صیانت، حفاظت و حراست از شخصیت زن به‌عنوان واسطه فیض آفرینش انسان تأکید کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر یکی از ابعاد صیانت از شخصیت زن را عفاف و حجاب اعلام کرد و گفت: اکنون دشمنان در پی این هستند که حجاب در جوامع بشری نفی کنند و عفاف را مورد لطمه قرار دهند.

وی جهاد تبیین را یکی از تأکیدات حضرت فاطمه زهرا (س) دانست و تصریح کرد: بیان حقایق و واقعیت‌های نظام اسلامی و عملکرد دشمنان از جمله موارد جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری بر روی آن تأکید دارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: همه آحاد جامعه مسئول هستند که به نحو شایسته ابعاد عالیه انقلاب اسلامی بیان و توطئه دشمنان را افشا کنند.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: سرود ۴۵۰ نفری کودکان و نوجوانان در دهقاید دشتستان که به زیبایی اجرا شد خود یک جهاد تبیین است که به مردم دهقاید دشتستان در اجرا این سرود و نوآوری هنری از جمله هنر آئینی تبریک می‌گویم.

بیان حقایق نظام اسلامی و توطئه دشمنان از موارد جهاد تبیین است

اجتماع بزرگ ولایت‌مداران فاطمی امشب همراه با اجرا سرود ۴۵۰ نفری «مادر» با حضور کودکان و نوجوانان پسر و دختر دهه هشتاد و نودی دشتستان به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در گلزار شهدای روستای دهقائد دشتستان برگزار شد.

کد خبر 5665238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha