۵ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۵۶

شهردار بندرعباس عنوان کرد؛

پیشرفت ۳۰ درصدی پل پیامبر اعظم (ص) بندرعباس

پیشرفت ۳۰ درصدی پل پیامبر اعظم (ص) بندرعباس

بندرعباس - شهردار بندرعباس گفت: پل پیامبر اعظم (ص) بلوار شهید رجایی بندرعباس ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی نوبانی بیان داشت: توسعه زیر ساخت‌های شهری و خدمات رسانی بهینه به شهروندان یکی از مهمترین شاخصه‌های ارتقاء کیفیت زندگی شهری است. احداث این پل در کاهش بار ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور در شهر نقش بسزایی دارد.

نوبانی خاطرنشان کرد: پل پیامبر اعظم (ص)، بلوار شهید رجایی را به آزاد راه شهید رجایی متصل می‌کند که نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی سنگین بلوارهای منتهی به غرب شهر بندرعباس دارد و تردد کارکنان صنایع غرب بندرعباس تسهیل می‌شود.

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه اجرای این پروژه ۱۸ ماه به طول می‌انجامد، عنوان کرد: این سازه دارای ۱۲ دهنه و حجم بتن ریزی ۹ هزار و ۸۰۰ متر مکعب و ۲۵۲ تن آهن آلات برای ساخت این پل استفاده می‌شود.

نوبانی اظهار کرد: اعتبار این پروژه ۱۱۰ میلیارد تومان است و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. با همراهی و همکاری دیگر دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه می‌توان شاهد عمران، آبادانی و پیشرفت شهر بندرعباس باشیم.

کد خبر 5665569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایران IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      0 0
      ۶ ساله داره ساخته میشه به امید خدا ۲۰سال دیگه افتتاح میشه
    • صدیقه IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      0 0
      سلام مامردم بندرعباس منتظریم هرچه سریعتر سپاس از شما فقط زودتر یه فکری برای جاده بندرعباس تا سرریگ ایسین کنید یه پل بزنید برای ماچندین ساله تردد ما از زیر پل هست بالای پل با ترس ودلهره وارد خیابان میشیم ما خانما یه پل میخوایم که بدون استرس بخوره سرریگ