۵ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۰۸

ویژه‌برنامه‌های حماسه۹دی و شهادت سردار سلیمانی در گیلان تشریح شد

ویژه‌برنامه‌های حماسه۹دی و شهادت سردار سلیمانی در گیلان تشریح شد

رشت- ویژه برنامه های فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی گیلان در سالروز حماسه ۹ دی و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تشریح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر تقوی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژه برنامه‌های این نهاد در سالروز حماسه ۹ دی و شهادت سردار سلیمانی گفت: این برنامه‌ها با محوریت کتاب و کتابخوانی و برنامه‌های فرهنگی در حوزه بصیرت و ولایت و مقاومت و پایداری در کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به برگزاری طرح استانی چله انقلاب افزود: این طرح از روز جمعه این هفته در ۸۵ باب کتابخانه عمومی استان تا روز ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند با تولید محتوای مجازی از جمله قصه گویی، معرفی کتاب تصویری با محوریت کتب کتاب خوان ماه، کلیپ‌های صوتی و تصویری، موشن گرافی و ارسال آن به دبیرخانه این رویداد در این مراسم شرکت کنند.

تقوی با اشاره به راه‌های ارسال آثار مربوطه بیان کرد: پیام رسان داخلی بله به نشانی gilanadmin@ برای این پویش استانی در نظر گرفته شده و راه ارتباطی با مخاطبان است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره کتاب سلیمانی تصریح کرد: افراد علاقمند به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا روز ۱۲ بهمن به نهاد کتابخانه های عمومی استان گیلان ارسال دهند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به مسابقه استانی کتابخوانی ویژه شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: افراد با خواندن کتاب از چیزی نمی‌ترسیدم در این مسابقه شرکت می‌کنند که از تاریخ ۱۰ دی تا ۱۲ بهمن ماه برگزار می‌شود.

تقوی با اشاره به برگزاری همایش استانی بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان این شهید گفت: برگزاری نشست کتاب خوان تخصصی با موضوع بصیرت و میثاق امت با ولایت، برگزاری محافل ادبی، برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع حماسه نهم دی و روز جهانی مقاومت در کتابخانه های استان از دیگر برنامه‌ها است.

کد خبر 5665797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha