۶ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۳۰

مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی:

۳ زندان قدیمی آذربایجان غربی به خارج شهر منتقل می شوند

۳ زندان قدیمی آذربایجان غربی به خارج شهر منتقل می شوند

ارومیه - مدیرکل‌زندان‌های آذربایجان غربی گفت: مقدمات انتقال سریع زندان مهاباد، بازداشتگاه های سردشت و اشنویه مهیا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراد فتحی عصر سه شنبه در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی طبق مستندات و سوابق سنوات گذشته خواستار همکاری جهت انتقال زندان شهرستان مهاباد و رفع مشکل واگذاری جهت ساخت بازداشتگاه سردشت شد.

وی با برشماری وضعیت ابنیه و نگهداری زندانیان شهرهای مهاباد، سردشت و اشنویه تلاش مسئولین محلی و کارشناسان جهت شناسایی و ساخت در محدوده شهرها مورد نظر را تشریح کرد.

محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی با برشماری اولویت‌های سازمان متبوعه در واگذاری زمین جهت انجام رسالت اجتماعی دستگاه‌های دولتی راهکارهایی حقوقی و فنی برای تهیه زمین در محدوده شهری مهاباد با رایزنی مسئولین امر را توصیه و ارائه نمود و سپس به قید فوریت دستور ر فع مشکل قانونی واگذاری زمین برای ساخت بازداشتگاه سردشت را پیگیر شد.

وی با ارائه توضیحات فنی در خصوص ساخت بازداشتگاه شهرستان اشنویه گفت: عمده مشکل واگذاری زمین در این شهر با رویکرد ایجاد منابع اشتغال زندانیان رفع شده است و اداره کل مسکن و شهرسازی منتظر تبادل طرخ و موافقت نامه اصولی می‌باشد.

در این جلسه بر همکاری‌های لازم از سوی مسکن و شهر سازی برای انتقال سریع زندان مهاباد و بازداشتگاه‌های قدیمی اشنویه و سردشت تاکید و قول‌های مساعد جهت رفع مشکلات فنی ارائه شد.

کد خبر 5666687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha