۷ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۵۷

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی:

۲ هزار تن کود اوره در خراسان جنوبی توزیع شد

۲ هزار تن کود اوره در خراسان جنوبی توزیع شد

بیرجند- سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی گفت: طی ماه گذشته بیش از هزار و ۷۴۵ تن کود اوره از طریق کارگزاران، بین کشاورزان متقاضی در استان توزیع شد.

احمد بیکس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیش از هزار و ۷۴۵ تن کود اوره در بین شهرستان‌های بشرویه، بیرجند، خوسف، درمیان، زیرکوه، سرایان، سربیشه، طبس، فردوس، قاین و نهبندان توزیع شد.

وی تصریح کرد: از این میزان بیشترین توزیع کود با مقدار ۴۵۵ تن در شهرستان بشرویه و ۴۲۵ تن کود در شهرستان قائنات بود و کمترین میزان با هفت تن کود در شهرستان بیرجند توزیع شده است.

به گفته بیکس کودهای کشاورزی مورد نیاز به انبار کارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ارسال شده و بر اساس سامانه نهاده و مطابق سیاست‌های سازمان جهاد کشاورزی استان بین کشاورزان و بهره‌برداران متقاضی، توزیع می‌شود.

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: انواع کودهای شیمیایی به اندازه کافی در انبارهای سازمانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان موجود است و هیچ گونه مشکلی در خصوص تأمین و توزیع انواع کود در سطح استان وجود ندارد.

بیکس اعلام کرد: کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی می‌توانند با مراجعه به کارگزاران رسمی شرکت در شهرستان‌ها نسبت به خرید کود مورد نیاز خود با قیمت مصوب اقدام کنند.

کد خبر 5667214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha