۸ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۰۱

به مناسبت ۹ دی؛

مسئولان ارشد خراسان شمالی بیانیه مشترک صادر کردند

مسئولان ارشد خراسان شمالی بیانیه مشترک صادر کردند

بجنورد- نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار در پیامی مشترک ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی، از مردم استان برای شرکت در مراسم این روز دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله فیاضی نماینده مردم استان در خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه در استان و دکتر حسین نژاد استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه از مردم ولایت مدار و شهید پرور استان برای شرکت در این مراسم و تجدید بیعت با ولایت دعوت کردند.

متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

بدون تردید حماسه بزرگ نهم دی ماه برای همیشه در تاریخ این سرزمین ثبت شده است و هر ساله با گرامیداشت این روز یکصدا می‌گوئیم با انسجام و وحدت، دشمنان هرگز به اهداف شیطانی خود دست نخواهند یافت و دست فتنه و فتنه گر کوتاه و ارزش‌های اسلامی و انقلابی پایدار خواهد ماند. نهم دی ماه، روز میثاق مردم با رهبری و تداعی روزهایی است که دشمنان درصدد ایجاد فتنه و شکاف درونی بودند اما نقشه‌ها و توطئه‌های آنان با انسجام، روشنگری و بصیرت افزایی مردم همچون سایر فتنه‌های دیگر خنثی شد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران عزیز اسلامی به‌ویژه شهدای مدافع حرم و امنیت و سرباز ولایت و سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از عموم مردم جهت شرکت در گرامیداشت حماسه بزرگ نهم دی، فردا جمعه در محل مصلی نماز جمعه دعوت می‌کنیم تا بار دیگر با مقتدای عظیم الشأن جهان اسلام، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید عهد نمائیم.

آیت الله فیاضی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری

حجت الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه در استان

محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی

کد خبر 5668148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha