۹ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۰۶

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان:

دشمن به دنبال تغییر ذائقه جامعه به ویژه قشر جوان است

دشمن به دنبال تغییر ذائقه جامعه به ویژه قشر جوان است

اردستان-فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان گفت: اکنون دشمن به دنبال تغییر ذائقه افراد به ویژه جوانان است و می‌خواهد که دیگر اثری از شهید و فرهنگ شهادت در کشور نباشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد هاشمی‌پور پیش از ظهر جمعه در یادواره شهدای برزاوند اردستان، اظهار داشت: سوال مطرح برای نوجوانان و جوانان این است که این شهدا برای چه رفتند، چرا ما ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم و این‌ها سوالاتی است که باید توسط ما به درستی تبیین شده و پاسخ داده شود.

وی با بیان اینکه این شهید گمنام و دیگر شهدا برای دفاع از اسلام، حجاب و قرآن رفتند، افزود: اکنون دشمن به دنبال تغییر ذائقه افراد است و می‌خواهد که دیگر شهید و شهادت نباشد.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان با اشاره به اینکه دشمن می‌گوید هر کس در برابر من بایستد من در مقابل او می‌ایستم، ابراز کرد: " جبهه کفر همیشه بیشتر بوده و جذابیت زیادی دارد و حجاب را سخت و بی حجابی را راحت جلوه می‌دهند.

سردار هاشمی پور تاکید کرد: امروزه تمام تلاش دشمن بر این است که تفکر افراد را تغییر دهد و برای از بین بردن نسل جوانان و نوجوان فعالیت می‌کند و دیگر امروز این موضوع پیر و جوان نمی‌شناسد و دشمن تفکر همه افراد را تغییر می‌دهد.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: چهل و سه سال است که اسرائیل و استکبار و کسانی که می‌خواهند با انقلاب مقابله کنند اما اسلام به دنیای کفر ضربه زده و این نظام منافع استکباری دنیا را به مخاطره انداخته است.

وی با اشاره به مقایسه امکانات ایران در دوران شاه و بعد از انقلاب‌، تصریح کرد: در دوران شاه در کشور چیزی نداشتیم اما اکنون مشاهده می‌کنیم که در روستاها برق و آب وجود دارد و در شهرها نیز امکانات مهیا شده، درست است که اکنون گرانی و مشکلات اقتصادی وجود دارد اما این هم کار دشمن و ناشی از تحریم‌ها است.

کد خبر 5668622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha