۹ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۲۹

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

ملت ایران ۹ دی ماه ثابت کردن فریب فتنه گران را نخورده و نمی خورند

ملت ایران ۹ دی ماه ثابت کردن فریب فتنه گران را نخورده و نمی خورند

ارومیه - رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی وی با اشاره به گرامیداشت سالگرد حماسه ۹دی یاد آور شد: ملت ایران در ۹دی ثابت کردند که فریب فتنه گران را نخورده و نخواهند خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام آقایی ظهر جمعه در مراسم بزرگداشت ۹ دی که در مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد، افزود: مردم ایران همگی پشتیبان ولایت و همگی حواریون ولایت فقیه هستند.

وی بابیان اینکه ۴۳ سال ایران اسلامی به پیروزی رسیده و مردم همیشه در این مدت در صحنه بوده و پشت ولایت ایستاده اند، خاطر نشان کرد: ملت ایران لحظه شناس هستند و در زمان‌های حساس در صحنه بوده و از امام و رهبری حمایت کرده اند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: دنیا بداند دشمنان شرق و غرب ایران و اسلام و نظام با وجود ملت همیشه در صحنه هیچ غلطی نمی‌توانند، بکنند.

حجت الاسلام آقایی ادامه داد: با این ولایت و مردم، پرچم ایران به دست صاحب اصلی خواهد رسید و دشمنان اسلام سرشکسته خواهند شد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی یادآور شد: حماسه جاویدان ۹ دی روز نمایش وحدت امت ولایی ایران اسلامی حول محور ولایت است.

وی این روز را فرصت مناسبی برای اعلام همبستگی ملی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت مجاهدت و ایستادگی همین مردم ولایت مدار به پیروزی رسیده و از این پس نیز با حمایت و پشتیبانی همین مردم به مسیر اقتدار و پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 5668664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha