۹ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۲۷

آیت الله اعرافی:

همه عناصرضدانقلاب درجنگ ترکیبی بی سابقه علیه ایران واردمیدان شدند

همه عناصرضدانقلاب درجنگ ترکیبی بی سابقه علیه ایران واردمیدان شدند

قم- خطیب جمعه قم حضور تمامی عناصر ضد انقلاب در جنگ ترکیبی اخیر علیه ملت ایران را در طول تاریخ این کشور بی سابقه برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس قم برگزار شد با تقدیر از حضور آحاد ملت در برگزاری مراسم‌های ایام فاطمیه اظهار داشت: مبلغان، هیئت‌های مذهبی در صحنه تبلیغ زندگی حضرت زهرا (س) تلاش کردند و عموم ملت ایران برای پاسداشت مقام حضرت زهرا (س) حضور چشمگیری داشتند که باید از این همت آنان تقدیر کرد.

خطیب جمعه قم گفت: شهدای گمنام در روزهای اخیر در کشور تشییع و مشعل‌های هدایتی برای ملت بزرگ ایران شدند.

وی در ادامه عنوان داشت: در طول انقلاب اسلامی، ضریب سواد که ۵۰ درصد بود امروز به ۹۰ درصد رسیده است که این عدد باقیمانده از بی سوادی نیز قابل قبولی نیست و نهضت سوادآموزی که از سوی امام راحل تأسیس شد در برنامه هفتم باید توجه شود تا بی سوادی در کشور ریشه کن شود.

امام جمعه قم افزود: نهادهای مهم انقلابی همانند جهاد سازندگی وقتی ادغام یا حذف شدند خساراتی را شاهد بودیم که انتظار می‌رود نهادهای انقلابی در برنامه‌های دولت تقویت شود.

وی افزود: جنگ ترکیبی برای ضربه زدن به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی است که اگر کسی این موضوع را قبول نداشته باشد، نحوه سخن گفتن او تغییر می‌یابد و تحلیل درستی نخواهد داشت.

مدیر حوزه‌های علمیه بیان داشت: امروز کارزار پیچیده جنگ ترکیبی در جریان است که همه عناصر و عوامل ضد انقلاب به صورت بی نظیر بسیج شدند که در طول تاریخ سابقه نداشته است و از آمریکا گرفته تا کوچک‌ترین عوامل مزدور در صحنه حاضر شدند.

آیت الله اعرافی گفت: در این فتنه همه مخاطبان مورد هدف دشمن قرار گرفتند و همه اقشار و جریان‌ها، مخاطب هجوم دشمن هستند و در این راستا همه ابزارهای تبلیغاتی و رسانه‌ای را به کار گرفته شده است.

حجاب مایه افتخار ایران در جوامع بشری است

وی با بیان اینکه دشمنان ضعف‌ها و گسست‌های کشور و مقدسات را مورد هدف قرار گرفته است افزود: حجاب افزون بر آنکه یک فریضه الهی است، نماد و شعار انقلاب اسلامی و مایه افتخار ملت ایران در جوامع بشری است که این موضوع نیازمند به معروف درست و مواجهه حکیمانه دارد و آن را نباید یک عمل فردی محدود تلقی کنیم و اقدامات قانونی نیز برای آن باید در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه مواجهه با جنگ ترکیبی نیازمند مقابله ترکیبی نیز دارد افزود: ملت باید بصیرت را همواره لحاظ کند و افرادی در حوادث اخیر ناآگاهانه وارد این عرصه شدند که حضور شجاعانه و آگاهانه ملت در صحنه را نیاز دارد.

وی تصریح کرد: مطالبات مراجع باید مورد توجه مسئولان باشد و دغدغه‌ها بزرگان دین در زمینه معیشت مردم باید دنبال شود.

آیت الله اعرافی گفت: دستگاه قضا باید پرونده‌های مفاسد را رسیدگی و نتیجه آنان را شفاف سازی و اطلاع رسانی کند که در این مدت ۲۰ پرونده سنگین فساد داشتیم.

امام جمعه قم بیان داشت: ملت بزرگ ایران پای اسلام ایستاده و این مسیر ادامه خواهد داشت و جنگ ترکیبی بی سابقه، هوشمندی بی سابقه می‌طلبد که مسئولین در این عرصه رسالت سنگینی دارند.

کد خبر 5668665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یوسف IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
      0 0
      سلام علیکم اعرافی عزیز و بزرگوار، اگر اگر به مطالبات و نامه‌های ارسالی طلاب از طریق سامانه سفیر و....پاسخ دهید و ترتیبی دهید تا ارتباط دو طرفه باشد خالی از لطف نیست. خود بنده بیش از یک و اندی است نامه‌ای نوشته ام ولی قادر به دریافت پاسخ و کسب تکلیف نبوده و نیستم. واقعاً برازنده این تشکیلات نیست!