۹ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۰۱

امام جمعه اسلام آبادغرب:

دشمن از نفوذ مبانی انقلاب اسلامی ایران واهمه دارد

دشمن از نفوذ مبانی انقلاب اسلامی ایران واهمه دارد

کرمانشاه- امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به توطئه چینی های مکرر دشمنان برای ملت ایران گفت: دشمن از نفوذ مبانی انقلاب اسلامی ایران واهمه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد، اظهار کرد: یکی از چالش‌های بزرگ پیامبر (ص) منافقینی بودند که در بین جامعه مسلمانان نقاب مسلمانی، اقامه نماز و ادعای ایمان داشتند و حتی در بعضی از جنگ‌ها هم حضور داشتند اما توطئه‌هایی مثل توطئه قتل پیامبر، ضربه زدن به اسلام و سهم خواهی از اسلام داشتند.

وی با اشاره به وجود منافقین در انقلاب اسلامی، گفت: قضاوتی که امروز درباره کودتای ۲۸ مرداد و شعبان بی‌مخ صورت می‌گیرد بعداً درباره اتفاقات امروز هم همان گونه قضاوت می‌شود که چه افرادی چه بیانیه‌هایی دادند.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: افرادی که تند تند بیانیه می‌دهید شما برای انقلاب اسلامی چه کردید که امروز بیانیه می‌نویسند و ادعا می‌کنید که انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها شکست خورده این شما هستید که شکست خورده‌اید و انقلاب اسلامی پابرجا است مشکلات اقتصادی امروز در کشور اربابان شما آمریکا و اروپا بیشتر است و اگر انقلاب اسلامی امروز با چالش‌هایی مواجه است به خاطر رانت، ویژه خواری و سو تدبیر شما است.

وی بیان کرد: امروز اگر در انقلاب اسلامی در بعضی ساحت‌ها دچار مشکل است به دلیل اینکه این صحبت رهبری که فرمودند «فتنه ۸۸ خط قرمز انقلاب است» رعایت نشده و عده‌ای هنوز سر کار هستند و حتی برای تصاحب درجات بالاتر تلاش می‌کنند.

امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به تشییع پیکر شهید گمنام در این شهرستان، گفت: شهدای گمنام ۲ مرتبه از انقلاب اسلامی دفاع کردند یک بار زمانی که در جبهه‌ها بودند و یک بار زمانی که پیکر آن‌ها به شهر می‌رود و معنویت را به شهرها می‌برند و یاد و خاطره دفاع، ایثار و شهادت را در دل‌ها زنده می‌کنند.

کد خبر 5668782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha