۱۰ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۵۳

دبیر کانون های خدمت رضوی کرمان خبر داد؛

آغاز پویش «دفاع از حرم» در ملک سلیمانی

آغاز پویش «دفاع از حرم» در ملک سلیمانی

کرمان - دبیر کانون‌های خدمت رضوی کرمان از آغاز پویش دفاع از حرم در ملک سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کاظمی پور ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهید سردار سلیمانی ایران را حرم خوانده است اظهارداشت: اگر قرار است در کشور حرکتی شکل بگیرد که با مکتب حاج قاسم جاری شود باید از کرمان که مهد مقاومت و حضور سردار است، آغاز شود.

وی پویش دفاع از حرم را محور عدالت گستری و مردم یاری عنوان کرد و گفت: همانگونه که سردار سلیمانی در وقوع حوادث طبیعی و انسانی اولین نفر در میدان حاضر بود و برای محرومین و مستضعفین حرکتی شتابنده داشت ما نیز باید مدیران مردم را به این سمت سوق دهیم تا مکتب سردار را به صورت عملی به مردم و جهان نشان دهیم.

وی افزود: پویش دفاع از حرم در ملک سلیمانی به مدت یک سال در کرمان برگزار می‌شود که شامل مدیریت جهادی، جهاد تبیین، فرزندان حاج قاسم، خانواده و جایگاه مادر در جامعه، مکتب سلیمانی و ترویج فرهنگ ایثار است.

وی تاکید کرد: گرچه دشمن تلاش کرد تا با حذف فیزیکی سردار سلیمانی مسیر و حرکتش را از بین ببرد اما خون سردار از جسمش جوشنده تر شد و حرکتی بزرگ را در مسیر مقاومت همچون اربعین ایجاد کرد و امروز همه مردم مسلمان و غیر مسلمان که از سردار محبتی دیده‌اند، پا به میدان خدمت گذارده و این مکتب بین المللی شده است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی ادامه داد: ما با مدیران استان میثاق نامه‌ای امضا کرده‌ایم تا در مسیر تعالی مکتب سردار سلیمانی گام برداشته و برای پیش برد اهداف این مکتب تمام توان خود را به کار گیریم.

کد خبر 5669584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha