۱۱ دی ۱۴۰۱، ۸:۰۵

معاون استاندار گلستان:

حاج قاسم تبلور عملی اجرای احکام اسلامی در جامعه بود

حاج قاسم تبلور عملی اجرای احکام اسلامی در جامعه بود

گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه حاج قاسم تبلور عملی اجرای احکام اسلامی بود، گفت: خدمت صادقانه به مردم و تکریم خانواده شهدا مد نظر سردار سلیمانی قرار داشت.

سید علی مهاجر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حاج قاسم تبلور عملی اجرای احکام اسلامی بود که به حق سه رابطه را به درستی درک و عملیاتی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: نخستین رابطه، ارتباط بین وی و خدای خود بود که تلاش می‌کرد این رابطه را روز به روز نزدیکتر کند.

وی ادامه داد: مرحله بعدی ارتباط خود با ولی جامعه، رهبر معظم انقلاب بود که به درستی این ارتباط را دید و همواره از ایشان تبعیت می‌کرد و بهترین شکل اطاعت پذیری را به منصه ظهور گذاشت.

مهاجر اضافه کرد: ارتباط سوم ارتباط با مردم بود که خدمت صادقانه و بی منت را به نمایش گذاشت و شاهد مثال این امر هم حضور میلیونی مردم در تشییع جنازه ایشان بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: حاج قاسم طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب صاحب یک مکتب شد و شهیدانه زیستن را به همگان نشان داد، اینکه چگونه می‌توان هم فرد مسلمان و هم مدیر خوب بود و مدیران ما هم باید از این شهید بزرگوار درس‌های زیادی بگیرند.

مهاجر ادامه داد: خدمت به مردم صادقانه و خالصانه و حضور در بین خانواده شهدا و تکریم و احترام ویژه نسبت به آنها همواره مد نظر سردار سلیمانی بود و این امر باید توسط مدیران به ما اجرایی شود.

وی تاکید کرد: حاج قاسم مردم را خانواده خود می‌دانست و باید چنین نگرشی در بین مسئولان ما هم ایجاد شود و اگر این آموزه عملیاتی شود اتفاقات خوبی خواهد افتاد زیرا مسئولان برای خانواده خود بهترین‌ها را می‌خواهند و مردم هم اگر این شرایط را ببینند حق خود را به طور کامل ادا می‌کنند.

کد خبر 5669869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha