۱۱ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۲۹

اسماعیلی در صحن علنی:

مجلس به دنبال استیضاح وزیر آموزش و پرورش است

مجلس به دنبال استیضاح وزیر آموزش و پرورش است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: این روزها آموزش و پرورش ما حال خوشی ندارد و مجلس در راستای وظیفه نظارتی خود به دنبال استیضاح وزیر آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی اسماعیلی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۱ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: آموزش و پرورش در توسعه کشور نقش مهم و اساسی دارد، اما این روزها آموزش و پرورش ما حال خوشی ندارد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بدنه مدیریتی این وزارتخانه ضعیف و ناتوان و دچار روزمرگی است و توان لازم را ندارد. نصیحت‌های کارشناسان هم در مدیران این وزارتخانه بی تأثیر است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدم به روزرسانی محتواهای آموزشی، عدم توجه به سند توسعه‌ای و تحول آموزش و پرورش و تحقیر معلمان و کادر آموزش و پرورش در پرداخت مطالبات قانونی از جمله مشکلات این وزارتخانه مهم و حساس است.

وی تاکید کرد: از عملکرد این وزارتخانه راضی نیستیم و مجلس در راستای وظیفه نظارتی خود به دنبال استیضاح وزیر آموزش و پرورش است.

کد خبر 5670258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      1 0
      لطفابذرپاش رااستیضاح کند
    • عبدالعلی گل بابا نژاد IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      1 0
      ضمن سلام وارادت آقای نماینده مجلس بخدا قسم وزیر محترم مقصر نیست وقتی من معلم بازنشسته گرسنه هستم حقوق معلم خرج خوراک فقط خوراکی منزل ۱۵روزکفایت میکند بقیه مخارج زندگی هیچ همین که خانواده ۶نفره زنده بماند ماهی ۲۰ملیون پول نیاز دارد بقیه ولش کن آنوقت معلم با کدام انگیزه با افکار پریشان بیایید کار کند
      • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
        0 1
        یه عده متاسفانه مشکل دارن
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
      0 0
      مجلس نا کارامد خودشو منحل کنه وانتخابات زود هنگام برگزار کنه تا اوضاع سر سامان بگیره