۱۱ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۵۹

معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبرداد؛

تشکیل پرونده ۲ میلیارد ریالی احتکار لوازم خانگی در استان زنجان

تشکیل پرونده ۲ میلیارد ریالی احتکار لوازم خانگی در استان زنجان

زنجان-معاون اداره کل صنعت ، معدن و تجارت زنجان گفت: طی بازرسی های صورت گرفته در استان طی روزهای اخیر، یک مورد پرونده احتکار لوازم خانگی به ارزش ۲ میلیارد ریال تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل مسلمی گفت: با توجه به تغییرات قیمت ارز و شایعه افزایش قیمت لوازم خانگی و موبایل، تعدادی از فروشندگان و بنکداران از عرضه کالا خودداری کرده اند، که در این راستا گشت مشترکی از بازرسان صمت و نیروی انتظامی تشکیل و در سطح استان در حال بازرسی از صنوف می باشند.

وی تصریح کرد: طی بازرسی صورت گرفته در روز گذشته یک مورد احتکار کالا در زمینه آبگرمکن و پکیج حرارتی کشف گردید که پرونده آن به ارزش ۲ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

مسلمی افزود: بر اساس قانون بازرسان در صورت مشاهده احتکار کالا، با آن به عنوان قاچاق کالا برخورد خواهند کرد و اقلام کشف شده به سازمان املاک تملیکی تحویل و جریمه آن طی حکم صادره اعلام خواهد شد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یادآور شد: همشهریان و فروشندگان خرد مکلفند در صورت مشاهده عدم عرضه کالا در داخل و خارج استان موارد را با مشخصات کامل به سامانه ۱۲۴ اعلام نمایند تا در اسرع وقت پیگیری های لازم برای برخورد با متخلفین صورت گیرد.

کد خبر 5670365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha