۱۱ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۰۹

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

معرفی مکتب سردار سلیمانی در دستور کار نهادهای فرهنگی باشد

معرفی مکتب سردار سلیمانی در دستور کار نهادهای فرهنگی باشد

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مکتب شهید سلیمانی ظرفیت‌های عظیمی را برای نشر و بسط ارزش‌های انقلاب در جامعه دارد و این امر مهم باید در دستور کار نهادهای متولی فرهنگ در جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد بعد از ظهر امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: امروز مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به مکتبی فراگیر و جامع در بین آحاد مردم جامعه و به طور ویژه دانش آموزان و فرهنگیان مبدل شده است.

وی با بیان اینکه تربیت دانش آموزانی در بستر مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی حرکتی ماندگار و استوار است، توضیح داد: ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری یکی از برنامه‌های مستند به سند تحول بنیادین و در راستای ساحت تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تاکید کرد: یکی از مهمترین راهبردهای آموزش و پرورش ترویج سیره شهدای گرانقدر انقلاب و معرفی این شهدای والامقام به عنوان الگوهای ماندگار به دانش آموزان است.

وی یادآور شد: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان مکتب فراگیر و جهان شمول ظرفیت‌های عظیمی را برای نشر و بسط ارزش‌های انقلاب در جامعه دارد و این امر مهم باید به عنوان یک راهبرد در دستور کار نهادهای متولی فرهنگ در جامعه قرار گیرد تا شاهد موفقیت مکتب انقلاب در همه عرصه‌ها باشیم.

کد خبر 5670455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha