۱۱ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۵۱

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های لرستان:

مکتب شهید سلیمانی مکتبی انسان‌ساز و عمیق جهانی است

مکتب شهید سلیمانی مکتبی انسان‌ساز و عمیق جهانی است

خرم‌آباد- مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان تاکید کرد: مکتب شهید سلیمانی، یک مکتب محدود به مرزهای ملی نیست؛ بلکه یک مکتب انسان‌ساز و عمیق جهانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب حاتمی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: بر اساس آموزه‌های مقام معظم رهبری، شهید سلیمانی، فقط یک اسم و عنوان نیست؛ بلکه یک مکتب انسان‌ساز است که بشریت را به‌سوی کمال و معنویت هدایت می‌کند.

وی، ادامه داد: مکتب شهید سلیمانی، یک طرح جامع و منسجم کمال‌بخش است و شاخص‌هایی دارد.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان، افزود: یکی از ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی، معنویت دینی و ظلم ستیزی است.

حجت الاسلام حاتمی، گفت: مکتب شهید سلیمانی، تداوم مکتب تشیع و امامین انقلاب اسلامی است.

وی، عنوان کرد: از مهم‌ترین شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی، خداباوری، توحید، عشق به اسلام ناب محمدی، دنیا گریزی، ارادت به اهل بیت (ع) و تلفیق معنویت با سیاست است.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان، تصریح کرد: شهید سلیمانی در هر شرایطی، تکالیف الهی خود را انجام می‌داد و این، از خصوصیات مهم مکتب شهید سلیمانی است.

حجت الاسلام حاتمی، تصریح کرد: شهید سلیمانی، همواره، پاسدار ارزش‌های دینی، اخلاقی و انسانی بود و به مشارکت و نقش مردم در امور، باور داشت.

وی، افزود: مکتب شهید سلیمانی، یک مکتب محدود به مرزهای ملی نیست؛ بلکه یک مکتب انسان‌ساز و عمیق جهانی است.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان، تصریح کرد: کتاب و کتاب‌خوانی، ارتقای سطح معرفت و بینش فردی، جان‌نثاری در راه ارزش‌های اسلامی و انسانی و روحیه شهادت طلبی، از دیگر ویژگی‌های بارز مکتب شهید سلیمانی است.

حجت الاسلام حاتمی، افزود: سردار بزرگ جهان اسلام، حاج قاسم سلیمانی، قبل از آن که شهید شود با نفسانیات خویش جنگیده بود و در مسیر کمال الهی قرار گرفته بود.

وی، تصریح کرد: در نهایت، خداوند، توفیق شهادت را نصیب سردار حاج قاسم سلیمانی کرد و شهید سلیمانی، تبدیل به یک مکتب انسان‌ساز و ماندگار جهانی شد.

کد خبر 5670805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مسلم جنگانی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      0 0
      سلام خوبی دوست دارم عزیزم خیلی گلی عزیزم خیلی گلی