۱۲ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۰۶

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل:

مکتب سلیمانی در مدارس تدریس شود

مکتب سلیمانی در مدارس تدریس شود

اردبیل-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: مکتب سردار سلیمانی که برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است باید در مدارس و دانشگاه‌ها برای نسل حاضر و آینده تدریس شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر تقی‌زاده صبح دوشنبه در آئین گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی اظهار کرد: مکتب سردار سلیمانی که برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است باید در مدارس و دانشگاه‌ها برای نسل حاضر و آینده تدریس شود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی الگو و اسطوره اخلاق، ولایتمداری، دین‌مداری، دفاع از مظلومان، استکبار ستیزی، ایثار و شهادت و جهادگری است، گفت: او قهرمانی بود که مرزهای جبهه مقاومت را تا مرز رژیم غاصب اسرائیل پیش برد و داعش و داعشیان را از خاک سوریه و عراق بیرون راند و ثبات و امنیت را به منطقه برگرداند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: شهیدان انسان‌هایی خالص و بی ریا هستند که هیچ‌وقت دنبال مال و مقام نبودند و جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و فدای دین و اسلام و انقلاب کردند.

تقی‌زاده ادامه داد: گرفتاری‌های امروز دنیا بالاخص کشورهای مسلمان نداشتن رهبری دینی است و ملت‌ها با تمسک به ولایت فقیه باعث نجات خود و کشورشان خواهند بود.

کد خبر 5671119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha