۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۰۳

رئیس پارک علم و فناوری بوشهر:

راه‌اندازی پردیس علم و فناوری هسته‌ای در استان بوشهر تصویب شد

راه‌اندازی پردیس علم و فناوری هسته‌ای در استان بوشهر تصویب شد

بوشهر- رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر گفت: راه‌اندازی پردیس علم و فناوری هسته‌ای در این استان تصویب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن رزمی نیا ظهر سه‌شنبه در نشست با مدیران بنادر بوشهر اظهار داشت: زمینه سازی در جهت تقویت و تعمیق رویکردهای علمی، پژوهشی و فناورانه، تعامل و تبادل دانش و اطلاعات فیمابین کارشناسان و محققان دو طرف، همکاری در زمینه طراحی و اجرای طرح‌های فناورانه و کاربردی از جمله هدف‌های تعریف شده برای همکاری مشترک بین اداره کل بنادر و دریانوردی و پارک علم و فناوری خلیج فارس در استان بوشهر است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر افزود: همکاری در زمینه انتشار مقالات علمی حاصل از فعالیت‌های مشترک، همکاری در معرفی عرضه و استفاده از محصولات دانش بنیان می‌تواند به عنوان دیگر سرفصل‌های همکاری مشترک بین طرفیت یاد شده باشد.

وی ادامه داد: راه اندازی پردیس دریایی با هدف تقویت شرکت‌های تأمین کننده قطعات و تجهیزات حوزه دریایی از دیگر رویکردهای حائز اهمیت برای همکاری پارک علم و فناوری خلیج فارس و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است.

رزمی نیا اظهار کرد: با پیگیری‌های استاندار بوشهر و موافقت رئیس سازمان انرژی اتمی و پارک علم و فناوری خلیج فارس راه‌اندازی پردیس علم و فناوری هسته‌ای در این استان تصویب شده است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر گفت: در این راستا راه اندازی پردیس تخصصی نیز در دستور کار است که انگیزه و تعامل اداره کل بنادر و دریانوردی اسان بوشهر در این زمینه ستودنی است.

کد خبر 5672504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha