۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۵۳

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

شهید سلیمانی الگویی بی‌نظیر و قهرمانی اسوه برای همه ما است

شهید سلیمانی الگویی بی‌نظیر و قهرمانی اسوه برای همه ما است

خرم‌آباد- مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را یک الگوی بی نظیر و یک قهرمان اسوه برای همه ما است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عزتی امروز سه شنبه در همایش اولیا و دختران حاج قاسم با حضور جمعی از اولیا دانش آموزان، فرهنگیان در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم آباد، با بر شمردن ویژگی‌های شخصیتی، اجتماعی، نظامی و سیاسی سردار شهید سلیمانی، اظهار داشت: ولایتمداری، اخلاص، مردمی بودن، تواضع، صداقت، روحیه جهادی، بصیرت و شجاعت از جمله خصوصیات سردار دل‌ها است و همیشه در کنار مردم بود و به همین خاطر است که پس از سه سال از شهادت این شهید عزیز مردم در همایش و بزرگداشت‌های او حضور با شکوهی دارند.

وی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را یک الگوی بی نظیر و یک قهرمان اسوه برای همه ما است، افزود: علاوه بر اینکه ابعاد مختلف شخصیتی سردار دل‌ها و مکتب وی به همه نوجوانان و جوانان شناسانده شود در کنار این خدمات و دستاوردهای او و جبهه مقاومت هم باید معرفی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در بخشی دیگر از سخنان خود به تعامل اولیا با مدرسه اشاره کرد و اظهار داشت: اولیای دانش آموزان باید همکاری و ارتباط نزدیکی با مدرسه داشته باشند و پیشرفت تحصیلی فرزند خود را از نزدیک پیگیری کنند.

عزتی، اولیا را در کنار معلمان و دانش آموزان ضلع سوم تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: اولیا در تصمیمات مدرسه تأثیرگذار هستند و در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به این مهم اشاره شده است و هر چقدر این هم افزایی و تعامل بیشتر باشد دانش آموز موفق تر خواهد بود.

وی، جایگاه خانواده در تربیت دانش آموزان را مهم دانست و تصریح کرد: امروز دشمن ظالمانه فکر و ذهن فرزندان این سرزمین را هدف قرار گرفته و به دنبال تزلزل در بنیاد خانواده است که همه ما و اولیا باید هوشیار باشیم و با تعامل، همکاری و هماهنگی، دسیسه‌های دشمن را خنثی کنیم تا آینده سازان این کشور را تربیت کنیم.

ابراهیم عزیزی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش لرستان نیز به برگزاری کارگاه‌های خانواده در سطح مدارس استان اشاره کرد و گفت: در راستا ارتقا آموزش و تربیت دانش آموزان به دنبال همفکری، تعامل با خانواده‌ها هستیم و در همه مدارس بالای ۱۰ نفر استان انجمن اولیا و مربیان را با حضور اولیا و عوامل مدرسه تشکیل داده‌ایم.

بنا بر این گزارش، در این مراسم «حسنی مقدم» دانش آموز پایه ششم پیام به زبان فارسی و انگلیسی در وصف سردار قاسم سلیمانی و رجز خوانی برای دشمنان قرائت کرد که مورد توجه قرار گرفت و مدیرکل آموزش و پرورش از او تجلیل کرد.

گروه سرود دانش آموزی دبستان شهید «عباس کامیاب» هم در این مراسم برای حضار اجرا داشتند.

کد خبر 5672800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha