۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۳۹

مشاور فرمانده نیروی سپاه قدس:

شهید سلیمانی در عرصه‌های مختلف انقلاب نقش تاثیرگذاری داشته است

شهید سلیمانی در عرصه‌های مختلف انقلاب نقش تاثیرگذاری داشته است

مشاور فرمانده نیروی سپاه قدس گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه‌های مختلف انقلاب نقش مهم و تأثیرگذار داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار هادی مقدسی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله با گرامیداشت یاد و خاطره سردار بزرگ جبهه مقاومت، با اشاره به ویژگی‌های سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شجاعت و اخلاص سردار حاج قاسم سلیمانی منحصر به فرد بود.

مشاور فرمانده نیروی سپاه قدس پاسداران گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه‌های مختلف انقلاب نقش مهم و تأثیرگذار داشت.

وی خاطر نشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس، رسیدگی به مشکلات در حوادث گوناگون طبیعی از جمله زلزله، سیل و دیگر صحنه‌ها نقش سردار حاج قاسم سلیمانی بی‌نظیر بود.

همرزم شهید سپهبد قاسم سلیمانی با تبیین و تحلیل رویدادهای جنگ ۳۳ روزه لبنان تصریح کرد: سردار قاسم سلیمانی در عملیات بزرگ جنگ ۳۳ روزه لبنان نقش مهم و تأثیرگذاری داشت که به گفته سید حسن نصرالله و عماد مغنیه، حاج قاسم در پیروزی جنگ ۳۳ نقش برجسته و مهم ایفا کرد.

سردار مقدسی افزود: جایگاه سردار سلیمانی نزد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت جایگاه والایی بود و به گفته این فرماندهان نمونه این رزمنده و فرمانده در هیچ کجای دنیا یافت نمی‌شود.

وی مدال‌های سردار سلیمانی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: سردار سپهبد قاسم سلیمانی دارای ۸ مدال در حوزه‌های گوناگون بود و پیوست‌های این مدال‌ها به خانواده معظم شهدا تعلق داشت.

مشاوره فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه سردار سلیمانی نشان ذوالفقار از مقام معظم رهبری دریافت کرد گفت: نشان ذوالفقار، به عنوان عالی‌ترین نشان نظامی ایران به پاس رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی، از سوی مقام معظم رهبری به وی اهدا شد.

کد خبر 5673758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha