۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۵۳

فرماندار فیروزکوه:

بروکراسی زائداداری جهت دریافت مجوز سرمایه گذاران را ناامید می کند

بروکراسی زائداداری جهت دریافت مجوز سرمایه گذاران را ناامید می کند

فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه گفت: بروکراسی زائد اداری جهت دریافت مجوز، سرمایه گذاران را از این موضوع ناامید میکند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری منش عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری فیروزکوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۴۸۲ شهید و ۲ هزار رزمنده شهرستان اظهار داشت: دارای فرهنگ بومی و غنی است و با توسعه گردشگری زمینه‌ای برای صدور فرهنگ بومی ایجاد می‌شود و این در حالی است که شهروندان بارها نقش خود را در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عنوان یکی از نقاط مؤثر در فرهنگ ناب شیعی ثابت کردند و در عرصه‌های مختلف انقلاب پیشرو بودند.

وی با بیان اینکه برای استفاده از این ظرفیت‌های مناسب گردشگری باید برنامه ریزی کنیم، اظهار داشت: نیاز داریم که با تأمین اعتبار مناسب بتوانیم طرح جامع گردشگری را تدوین کنیم.

حیدری منش گفت: در طرح‌های گردشگری به دلیل اینکه در دشت ممنوعه هستیم آب تخصیص داده نمی‌شود و لازم است که برای این مورد استثنایی قائل شد.

فرماندار فیروزکوه در ادامه به مشکلاتی که در بوم گردی و گردشگری در سامانه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وجود دارد اشاره کرد و عنوان داشت: این موارد مسائل زیادی را برای راه اندازی کسب و کار گردشگری ایجاد کرده و با توجه به ارزیابی سازمان برنامه و بودجه مبنی بر پیشران بودن گردشگری برای توسعه شهرستان درخواست و انتظار داریم در حوزه گردشگری تسهیل گری انجام شود.

وی عنوان داشت: بروکراسی زائد اداری در مسیر گرفتن مجوز، سرمایه گذاران گردشگری را از سرمایه گذاری منصرف می‌کند.

کد خبر 5673893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha