۱۴ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۵۳

استاندار سیستان و بلوچستان:

کار نشدنی در سیستان و بلوچستان نداریم/ ظرفیت تجارت و نعمت مرز

کار نشدنی در سیستان و بلوچستان نداریم/ ظرفیت تجارت و نعمت مرز

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در اقتصاد، گفت: کار نشد در این خطه پهناور نداریم بنابراین باید موانع را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی عصر چهارشنبه در نشست با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، افزود: یکی از مشکلات سیستان و بلوچستان، حوزه اقتصاد است که علت‌های مختلفی دارد و بخش عمده آن حرکت نکردن بر پایه تولید و عدم مشارکت مردم است.

وی با بیان این مطلب که بخش اقتصاد در کشور اهمیت زیادی دارد، تاکید کرد: باید در حوزه اقتصادی پیشرفت کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید لزوم توسعه تجارت افزود: تولید، نیاز به بازار فروش دارد و در این راستا سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی برای توسعه تجارت دارد که باید از این فرصت به بهترین شکل بهره گیری شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر یک تولید کننده، دائم به دنبال نوآوری، حرکت رو به جلو و تحول نباشد به سرعت دچار شکست می‌شود.

کرمی با اشاره به ظرفیت معادن در سیستان و بلوچستان ادامه داد: در استان معادن زیادی داریم که باید با ایجاد صنایع تبدیلی تولید ثروت کنیم، کار نشد در این خطه پهناور نداریم بنابراین باید موانع را برطرف کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ما محکم تصمیم می‌گیریم و محکم اجرا و پیگیری خواهیم کرد چرا که باید مشکلات برطرف شوند.

وی افزود: به همت و تلاش همه، تغییر در استان سیستان و بلوچستان اتفاق خواهد افتاد و جایی که نیاز به دستور است، دستورات صریح شفاف و روشن داده می‌شود.

کرمی خاطرنشان کرد: خداوند ظرفیت تجارت و نعمت مرز را در این استان قرار داده بنابراین باید به نحو مطلوب از این موهبت بهره گیری کنیم.

کد خبر 5673971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سارا IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
      0 0
      الان؟؟؟؟؟؟
    • تتو IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
      0 0
      اره کار نشدنی نداریم فقط در حد حرف قبلیا هم از شعارها می دادن ملت استاندار با دانش وکار بلد می خواهد نه .......
    • خاکستری IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
      0 0
      شما محکم تصمیم می گیرید ،محکم حرکت می کنید ولی محکم به در بسته می خورید.چون مشکلات اساسی استان را درک نکرده اید! این استان برای پیشرفت ابتدا باید به سه استان تقسیم شده و رقابت بین این سه استان پیشرفت ایجاد خواهد کرد.