۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۵۲

معاون راهداری استان همدان:

سطح جاده‌های همدان لغزنده است

سطح جاده‌های همدان لغزنده است

همدان-معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: سطح تمامی محورهای استان لغزنده است و این مستلزم رعایت سرعت مطمئنه و رانندگی با هوشیاری کامل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد نگاهداری بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۵۳۰ کیلومتر-باند از محورهای استان همدان با استفاده از ۳۶۰ دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری و ۵۳۰ نیروی راهدار برفروبی و نمکپاشی شد.

وی با اشاره به ادامه بارش برف در محورهای استان همدان، افزود: سطح تمامی محورهای استان لغزنده است و این مستلزم رعایت سرعت مطمئنه و رانندگی با هوشیاری کامل است.

نگاهداری اظهار کرد: با تلاش شبانه و روزی نیروهای راهداری استان، به جز محور فرعی و کوهستانی گنجنامه-تویسرکان تمامی راه‌های شریانی، فرعی و روستایی استان باز و تردد به صورت روان در جریان است.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته به ۸ خودرو و یک اتوبوس که دچار نقص فنی شده امداد رسانی شد. و برای حمل مسافران در راه مانده اتوبوسی دیگر جایگزین شد.

نگاهداری تاکید کرد: از هموطنان خواهشمندیم از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر با شماره گیری سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور مطلع شوند و حتماً از پر بودن باک خودرو، همراه داشتن لباس گرم مطمئن شوند و خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

کد خبر 5674189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha