صالح العاروری: آزادی اسرای فلسطینی در راس اولویت‌های ما قرار دارد

صالح العاروری: آزادی اسرای فلسطینی در راس اولویت‌های ما قرار دارد

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که قضیه اسرای فلسطینی و آزادی آنان در راس اولویت‌های جنبش متبوعش قرار دارد.

«صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که قضیه اسرای فلسطینی و آزادی آنان در رأس اولویت‌های جنبش متبوعش قرار دارد.

صالح العاروری تصریح کرد که ما از هیچ تلاشی برای اسارت نظامیان صهیونیست تا آزادی تمامی اسرای فلسطینی دریغ نخواهیم کرد و مادامی که یک اسیر پشت میله‌های زندان باقی بماند، بدین معناست که ما کوتاهی کرده‌ایم.

العاروری با اشاره به اینکه مقاومت برگ برنده‌های زیادی در اختیار دارد، تصریح کرد که تلاش خواهیم کرد تا این برگ برنده‌ها را بیشتر کنیم و به هر بهایی شده اسرا را آزاد خواهیم کرد.

گفتنی است در روزهای اخیر شماری از خانواده نظامیان صهیونیست اسیر در غزه در اعتراض به ادامه اسارات آنها علیه کابینه نتانیاهو و مقامات امنیتی این رژیم تظاهرات برگزار کردند. این در حالی است که «یحیی السنوار» رئیس حماس در نوار غزه، تاکید کرده است که در صورتی که رژیم صهیونیستی اسرای فلسطینی را آزاد نکند، گروه‌های مقاومت خود اقدام کرده و این پرونده را به طور نهایی می‌بندند.

کد خبر 5674777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha