۱۶ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۳۹

استاندار آذربایجان شرقی:

سیره خانواده شهدا برای همه نسل‌ها درس‌آموز است

سیره خانواده شهدا برای همه نسل‌ها درس‌آموز است

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: سیره خانواده شهدا برای همه نسل‌ها درس‌آموز است و همه می‌توانند از این مکتب فیض ببرند.

به گزارش خبرنگار مهر، عابدین خرّم صبح امروز جمعه در ویژه برنامه مادران شهدا، یاوران ام‌البنین که به مناسبت پاسداشت بیش از یک‌هزار مادر گران سنگ شهدای تبریز برگزار شده بود، اظهار کرد: نظام ما در همه برهه‌ها مدیون و مرهون شهدای گرانقدر خود است که توانسته‌اند به آن مفهوم و اعتباری یگانه بخشند.

وی افزود: در این میان مادران شهدا که در تربیت آن نسل بی‌مانند اسوه‌هایی از صبوری و شکیبایی بودند، برای همه ما جایگاهی بی‌مثالند و احترام و جایگاه آنها برای ما همیشه بالنده و ارجمند است.

خرّم با اشاره به اهمیت اقدام صورت گرفته برای تکریم شهدا گفت: امیدواریم که دعای خیر مادران شهدا از ما دریغ نشود و ما نیز در راه استمرار خون شهدا و تلاش برای به اعتلا رساندن جایگاه یگانه آنها غافل نباشیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با قدردانی از متولیان برگزاری همایش ام‌البنین (س) که به دیدار و توفیق حضور در محفل مادران شهدا منجر شد، خاطرنشان کرد: سیره خانواده شهدا برای همه نسل‌ها درس‌آموز است و همه می‌توانند از این مکتب فیض ببرند.

کد خبر 5675010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha