۱۶ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۵۴

امام جمعه شهرکرد:

دولتمردان برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند

دولتمردان برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند

شهرکرد- امام جمعه شهرکرد گفت: مردم مشکلات و گرفتاری‌های زیادی دارند، دولتمردان برای رفع این مشکلات اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: با اشاره به آیه ۸۸ سوره مبارکه قصص، اظهار داشت: خداوند شریک، مثل و مانند ندارد و فکر کردن در مورد این موضوع برای ما ممنوع است، زیرا که ما کوچک‌تر از آن هستیم که به ذات الهی پی‌ببریم و تنها هستی خدا و شناختن ویژگی‌های خدا معقوله‌هایی هستند که ما می‌توانیم درک کنیم.

امام جمعه شهرکرد افزود: حضرت ام‌البنین (س) بانوی صبور و فهیم، الگویی برای مردان و زنان است که از دامن او قمربنی هاشم (ع) تربیت شده است، که این روز را روز تکریم مادران شهدا نامیدند و کم نیستند بانوانی که در این روز به این بانو اقتدا کردند.

وی ادامه داد: سالروز وفات حضرت ام‌البنین به‌نام تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است، مادران و همسران شهدا به این بانو اقتدا کردند و فرزندان و همسر خود را برای راه اسلام راهی جبهه جنگ کردند و این از برکت انقلاب اسلامی است.

حجت السلام نکونام افزود: این از برکات انقلاب است که زمانی که در زمان رضاشاهی که تلاش کرد، چادر را از سر زنان بکشد مقاومت کردند، امروز مدافع ارزش‌های انقلاب و پاک‌دامنی و الگویی برای دختران هستند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه خداوند در آیات قرآن کریم به تبعیت نکردن و دل کندن از دشمنان اصرار دارد، عنوان کرد: باید حق‌محور باشیم و به دین متوسل شویم، مستکبرین به‌دنبال گمراه کردن بشریت هستند، برخی که به دنیا پرست و خونخوار دل بستند، گمراه شدند، این افراد امپراطور رسانه‌ای راه انداختند و بسیاری افراد را گمراه کردند.

نکونام افزود: دشمنان اسلام و مستکبران عالم شبکه‌های ماهواره‌ای متعدد قوی، فضای مجازی و رسانه‌های دیگر را به راه انداختند تا جوانان کشور را تحت تأثیر قرار بدهند و این کار را نیز انجام می‌دهند، اما مسلمان نباید فریب این امپراطوری را بخورد و به‌دنبال آن‌ها حرکت کنند، این افراد به‌دنبال گمراه کردن جوامع بشری هستند تا بتوانند به ظلم و چپاول منابع و ثروت کشورها ادامه دهند و این افراد سیری‌ناپذیر هستند، قرآن نسبت به این افراد هشدار می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: مردم مشکلات و گرفتاری‌ها زیادی دارند که ما هر روز در دفتر این درد و دل‌ها را می‌شنویم و به ادارات ارجاع می‌دهیم و امیدواریم دولتمردان هم شنونده این درد و دل‌ها باشند و گره‌ها را باز کنند.

کد خبر 5675062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
      0 0
      مشکلات معیشتی تنها از طریق مهار تورم و حفظ ارزش پول ملی و رشد اقتصادی که به ایجاد اشتغال منتهی شود حل میشود، متاسفانه دولتمردان فکر میکنند تنها با یارانه ها میتوانند مشکلات معیشتی را حل کنند، یارانه ها در صورت وجود کسری بودجه فقط به تشدید کسری بودجه و تورم ناشی از آن منتهی می شود