۱۶ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۰۱

سرپرست دفتر امور زنان استانداری البرز:

طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در البرز را دنبال می‌کنیم

طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در البرز را دنبال می‌کنیم

کرج- سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری البرز گفت: الگوی سوم زنان را برای دختران البرزی جریان‌سازی خواهیم کرد و به موازات آن طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را نیز دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه آقایی در جریان نشست با مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری کرج با اشاره به نقش محوری زنان در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی گفت: پیروی از خط ولایت فقیه مشی دولت مردمی و انقلابی است و در استان البرز نیز راهبری حوزه زنان و خانواده حول محور بیانات و تأکیدات معظم له پیشرانی خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در تازه‌ترین دیدار با جمعی از بانوان گفت: نگاه ما نیز گوشه نشینی و خانه نشینی زنان یا نگاه ابزاری و صرفاً فرستادن آنها برای کار به کارخانه و باز ماندن از زندگی نیست.

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری البرز افزود: الگوی سوم زنان را برای دختران البرزی جریان سازی خواهیم کرد و به موازات آن طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را نیز دنبال می‌کنیم.

وی گفت: حفظ ویژگی‌ها و ظرافت‌های بانوان و ایجاد تعادل و توازن بین فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی و نقش مادری و همسری را با شاخصه‌های روحی و فردی این قشر در برنامه ریزی ها مورد توجه قرار می‌دهیم.

آقایی گفت: حامی تمامی زنان استان از دختران و زنان با استعداد و نخبه استان تا بانوان آسیب دیده اجتماعی هستیم.

وی متذکر شد: برنامه‌های متنوعی برای بانوان استان البرز در نظر گرفته شده است که در زمان مناسب اعلام خواهد شد.

کد خبر 5675160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha