۱۷ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۵۶

از امروز تا دوشنبه؛

بارش برف و باران برای جنوب آذربایجان‌غربی پیش‌بینی می‌شود

بارش برف و باران برای جنوب آذربایجان‌غربی پیش‌بینی می‌شود

ارومیه - رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: با نفوذ سامانه بارشی و عبور امواج ناپایدار شاهد بارش برف و باران از عصر امروز تا اواخر وقت دوشنبه در منطقه خواهیم بود.

اردلان محمدپور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این سامانه بارشی تا اواخر روز دوشنبه در شهرهای جنوب استان فعال خواهد بود که پیش بینی می‌شود افزایش ابر، وزش باد و بارش برف و باران را در منطقه شاهد باشیم. بارش برف و باران برای جنوب آذربایجان‌غربی پیش‌بینی می‌شود

وی با اشاره به صدور هشدار سطح زرد اداره کل هواشناسی استان، اظهار کرد: احتمال مه گرفتگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی، لغزندگی و اختلال در ترددهای شهری و جاده‌ای همزمان با فعالیت این سامانه وجود دارد.

رئیس اداره هواشناسی مهاباد تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی آمادگی لازم برای مقابله با برف و کولاک را داشته باشند و شهروندان هم ضمن اجتناب از سفرهای غیرضروری و فعالیت‌های کوهنوردی، نسبت به مجهز بودن خودروی خود به لوازم زمستانی مطمئن شوند.

به گفته محمدپور دمای هوای مهاباد در شبانه روز گذشته حداقل ۲ و حداکثر ۷ درجه سانتی‌گراد بود و در همین مدت سلماس با ۶ درجه زیر صفر سردترین شهر بود و ماکو هم با ۹ درجه سانتیگراد بالاترین دما را داشت.

کد خبر 5675781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha