۱۸ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۵۷

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار مشهد:

پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات برای کسب و کارهای خانگی در مشهد

پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات برای کسب و کارهای خانگی در مشهد

مشهد ـ معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار مشهد گفت: ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به صاحبان ۲۲۳ طرح و کسب و کار خانگی در مشهد پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا رمضانی اظهار کرد: ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به صاحبان ۲۲۳ طرح و کسب و کار خانگی در مشهد پرداخت شده است که رشد قابل توجهی نسبت به پارسال داشته است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار مشهد افزود: ۴۴۴ طرح از سوی متقاضیان ایجاد کسب و کارهای خانگی طی ۹ ماهه امسال دریافت کرده ایم که همه این موارد را برای دریافت ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار تسهیلات خوداشتغالی در شهرستان مشهد به بانک‌های عامل معرفی کرده ایم.

وی گفت: این طرح‌ها به بانک‌های توسعه تعاون، کشاورزی، رفاه و پست بانک ارسال شده است که از این میان تسهیلات ۲۲۳ مورد پرداخت شده و بقیه در مراحل مختلف از جمله تأمین تضامین بانکی می‌باشند.

رمضانی به تسهیلات تبصره ۱۶ کمیته امداد و بهزیستی شهرستان مشهد نیز اشاره و بیان کرد: از مجموع ۸۶۰ میلیارد ریال تسهیلات یاد شده در اداره بهزیستی و ۳ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال برای مددجویان کمیته امداد به ترتیب ۶۱ و ۶۵ درصد پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار مشهد گفت: از زمان اجرای اعطای تسهیلات یاد شده در خصوص سختگیری برخی شعب بانک‌ها برای دریافت ضمانت‌های بانکی، جلسات متعددی با شورای هماهنگی بانک‌های استان داشته ایم و رفتار خلاف ضابطه برخی شعب را به مسؤولان مربوطه گوشزد نموده و پیگیر رفع این مشکل هستیم.

وی ادامه داد: تعهد ایجاد شغل جدید در شهرستان مشهد برای امسال ۵۷ هزار شغل است که طی ۹ ماهه امسال ۲۴ هزار شغل جدید ایجاد و اشتغال‌های جدید در سامانه مربوطه ثبت شده است.

رمضانی بیان کرد: پارسال در مجموع ۱۴۰ میلیارد ریال بابت ایجاد کسب و کارهای خانگی در شهرستان مشهد ایجاد شده است، بنابراین آمار تسهیلات ۲۲۰ میلیارد ریالی کنونی از افزایش قابل توجه‌ای برخوردار بوده است.

کد خبر 5676754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha