۱۹ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۱۱

امام جمعه شیروان:

فرهنگ غربی زن را به عنوان یک ابزار قلمداد می‌کند

فرهنگ غربی زن را به عنوان یک ابزار قلمداد می‌کند

بجنورد- امام جمعه شیروان گفت: در فرهنگ غربی از زنان استفاده ابزاری می‌کنند اما با وقاحت شعار حمایت از زن نیز می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین تکمیلی دو شنبه شب در جمع نمازگزاران شهرستان شیروان با اشاره به استفاده ابزاری از زن در فرهنگ غربی، اظهار داشت: در فرهنگ غربی زن را مطابق میل مردان بزک‌کرده و از او استفاده ابزاری می‌کنند.

امام جمعه شیروان ادامه داد: در فرهنگ منحط غربی که باکمال پررویی شعار دفاع از زن سر داده و دم از آزادی می‌زنند دلسوز زنان نیستند؛ چراکه در این فرهنگ برهنگی ابزار و وسیله‌ای در خدمت نظام سرمایه‌داری غرب است.

وی افزود: دنیای غرب زنان را به‌عنوان نیروی ارزان‌قیمت و جذاب برای رسیدن به سرمایه‌های کلان دانسته و به همین دلیل با انواع رنگ و لعاب و تبلیغات دروغین خود دم از حمایت از زنان و آزادی می‌زند درصورتی‌که هدف اصلی آن‌ها تأمین نیروی ارزان‌قیمت است.

حجت الاسلام تکمیلی تصریح کرد: نظام سرمایه‌داری غرب هیچ‌گاه دلسوز زنان نبوده و برای زن نه آزادی و نه زندگی قائل است و شعارهایشان هم صرفاً در حد یک شعار و باهدف کشیدن آن‌ها از خانه به کارخانه و کنار زدن پوشش آن‌ها برای دستیابی به منافع بیشتر است.

امام جمعه بجنورد در انتها گفت: غرب برای دستیابی به ثروت کلان و بی‌زحمت ممالک گوناگون و به‌طورکلی بهره‌کشی ارزان از بشریت، راه بی‌عفت کردن بانوان را انتخاب کرده است؛ چراکه از این طریق زودتر از هر راه دیگری به نتیجه می‌رسد.

کد خبر 5678108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha