۱۹ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۳۲

۳۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در کردستان اهدا شد

۳۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در کردستان اهدا شد

سنندج- طی مراسمی توسط سپاه بیت المقدس کردستان۳۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند کردستانی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان روز دوشنبه در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سنندج اظهار داشت: یکی از توفیقات سپاه، خدمت به محرومین و کمک به دولت در خدمت رسانی است که به همت بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان امروز ۳۴۰ سری کامل جهیزیه شامل ۹ قلم اجناس اصلی به ارزش ریالی ۸۶ میلیارد ریال تقدیم نوعروسان خواهد شد.

وی گفت: اهدای یک هزار و ۷۴۴ سری کامل جهیزیه به ارزش ریالی ۲۶۰ میلیارد ریال در سه سال گذشته، اهدای ۲۴ مرحله کمک مومنانه به ارزش ریالی بیش از ۳ هزار میلیارد ریال و همچنین توزیع خدمات بهداشتی، پزشکی و جهیزیه و … از دیگر اقدامات سپاه کردستان بوده است.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات سپاه بیت المقدس کردستان جهاد آبرسانی است که طی ۳۰ ماه به ۱۶۹ روستا آبرسانی انجام می‌شود و تاکنون این پروژه ۲۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سردار حسینی ادامه داد: برای این پروژه ۱۶۰ کیلومتر خط انتقال انجام شده، ۵ حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق نیز صورت گرفته و ۲۵ حوضچه شیرآلات نیز انجام شده است.

وی همچنین به احداث ۷۲ نیروگاه خورشیدی توسط سپاه بیت المقدس کردستان اشاره کرد و افزود: در بحث اشتغال نیز وام‌های اشتغالزایی به نیازمندان انجام شده است.

کد خبر 5678120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha