۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۴۵

اسحاقی در صحن مجلس:

«مکرون» عروسک خیمه شب‌بازی آمریکا، انگلیس و اسرائیل است

«مکرون» عروسک خیمه شب‌بازی آمریکا، انگلیس و اسرائیل است

نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: یک بار دیگر توهین نشریه سخیف و زرد فرانسوی به مقدسات اسلام نبوی نشان داد که مکرون عروسک خیمه شب بازی آمریکا، انگلیس و اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان اسحاقی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۰ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، گفت: یک بار دیگر توهین نشریه سخیف و زرد فرانسوی به مقدسات اسلام نبوی نشان داد که مکرون عروسک خیمه شب بازی آمریکا، انگلیس و اسرائیل است.

وی تاکید کرد: قطعاً اسنادی که این برده به دستور اربابانش با تحویل افزایش قیمت‌های سوخت و مالیات در کشورش برای فعالیت و پایدار تروریسم مخصوصاً داعش هزینه کرده است، به زودی افشا و منتشر خواهد شد.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدالت در پرداخت یارانه ضروری است. باید یارانه مردم محروم با آن شخصی که در کلانشهرها از امکانات و زیرساخت‌ها برخوردار است، تفاوت داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم اجرای کامل قانون رتبه بندی معلمان، بیان کرد: تسریع در بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت، همسان سازی حقوق بازنشستگان، توجه به حقوق معلمان حق التدریس و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی و نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش از اولویت‌هایی است که باید به آن توجه شود.

کد خبر 5678646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha