۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۲۹

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم خبر داد؛

باز بودن تمامی محورهای استان قم با وجود بارش برف

باز بودن تمامی محورهای استان قم با وجود بارش برف

قم- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم از باز بودن تمامی محورهای استان با وجود بارش برف و باران خبر داد و گفت: اکیپ های راهداری در محورهای قم در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس شکوری پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از سحرگاه روز سه شنبه که بارش برف در مناطق مختلف استان قم گزارش شد، عوامل راهداری به منظور برف روبی و عملیات نمک پاشی و راهگشایی معابر به مناطق برف گیر استان اعزام شدند و با وجود بارش برف و باران تمامی محورهای استان قم باز است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم عنوان داشت: تاکنون بیشترین میزان بارش‌های برف در شهرستان کهک، بخش‌های سلفچگان، خلجستان و قاهان از توابع استان قم گزارش شده و در سایر محورها مانند سلفچگان به دلیجان و نیزار به قم نیز شاهد بارش برف نسبتاً سبک هستیم.

شکوری با اشاره به آماده باش و فعالیت ۸ راهدارخانه در استان قم افزود: از ساعات گذشته ۷۰ نفر از عوامل اجرایی اداره کل راهداری استان قم با استفاده از ۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری از جمله ۲۵ دستگاه نمک پاش مکانیزه و ۸ دستگاه گریدر به امر برف‌روبی و نمک پاشی در راه‌های مختلف استان قم مشغول فعالیت هستند.

کد خبر 5678706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha