شهادت جوان فلسطینی بر اثر شدت جراحات وارده

شهادت جوان فلسطینی بر اثر شدت جراحات وارده

یک جوان فلسطینی که بامداد امروز در نابلس زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

به گزراش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب، «احمد ابو جنید» جوان فلسطینی که بامداد امروز در اردوگاه بلاطه در شهر نابلس در جریان یورش نظامیان صهیونیست زخمی شده بود، به شهادت رسید.

لازم به ذکر است که گروه مقاومتی عرین الاسود به تازگی در پی یورش نظامیان صهیونیست به منطقه قدیمی نابلس با صدور بیانیه‌ای به تل آویو درباره تکرار عملیات خود هشدار داده بود.

گروه مقاومتی عرین الاسود با اعلام اینکه با یورش نظامیان اشغالگر به منطقه قدیمی شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری مقابله کرده است، افزود که زمان آرامش بازنخواهد گشت و هیچ آتش بس و صلحی با اشغالگران وجود ندارد.

در این بیانیه آمده است: گلوله رزمندگان عرین الاسود و بمب‌های آنها طی این سه ساعت بر سر اشغالگران می‌بارید و آنها زیر گلوله وارد شدند و زیر گلوله نیز خارج شدند.

این بیانیه می‌افزاید: زمان آرامش که رژیم اشغالگر به آن می‌بالید بازنخواهد گشت. رزمندگان ما امروز قوی‌تر هستند و مهمات بیشتری در اختیار داریم. ما هر روز قوی‌تر می‌شویم و شما ضعیف‌تر می‌شوید. به شما گفته‌ایم و مجدداً می‌گوئیم که جنگ ما با شما طولانی است و خسارت‌های شما زیاد است. شاهد آتش بس از سوی ما نخواهید بود و خواهیم دید که چه کسی، چه کسی را محاصره می‌کند.

کد خبر 5679975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha