۲۲ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۵۱

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اردبیل:

تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل در جریان است

تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل در جریان است

اردبیل- رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: محورهای مواصلاتی اردبیل باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

امید نسیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت راه‌های استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به تصاویر دریافتی و گزارش‌های واصله با بارش مقطعی برف در سطح استان اردبیل و تغییر شرایط جوی با تلاش راهداران تمامی محورهای مواصلاتی باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی با بیان اینکه پدیده غالب آسمان تمام ابری همراه با بارش برف گزارش شده است، گفت: مسیر خلخال به پونل با توجه به بارش برف سنگین و کولاک شدید و جلوگیری از هرگونه حوادث ناشی از سقوط بهمن و حفظ جان مسافران تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه اکیپ‌های راهداری در تمامی محورهای شهری و روستایی استان استقرار یافته است، گفت: در صورت امکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و چنانچه تردد از محورهای مواصلاتی ضروری است از سلامت فنی خودرو به ویژه وسایل و تجهیزات ایمنی آن اطمینان حاصل کنند.

نسیمی خاطرنشان کرد: به رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی استان را دارند، توصیه می‌شود زنجیر چرخ و لوازم ایمنی زمستانی همراه داشته باشند.

وی افزود: از مردم و مسافران تقاضا داریم قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان با سامانه ۱۴۱ راهداری تماس گرفته و به تجهیزات کامل زمستانی مجهز شوند.

کد خبر 5680507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha