۲۲ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۳۶

پس از ۱۵ سال مطالبه عمومی؛

احداث بازار آهن‌فروشان اردبیل در جاده کورائیم به‌زودی آغاز می‌شود

احداث بازار آهن‌فروشان اردبیل در جاده کورائیم به‌زودی آغاز می‌شود

اردبیل- شهردار اردبیل گفت: احداث بازار جدید آهن‌فروشان در خارج از محدوده شهری که یکی از مطالبات دیرینه کلان‌شهر اردبیل بود به‌زودی آغاز می‌شود.

محمود صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: احداث بازار جدید آهن‌فروشان در خارج از محدوده شهری که یکی از مطالبات دیرینه کلان‌شهر اردبیل بود پس از رأی قاطع اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل و با انتخاب پیمان‌کار طرح به‌زودی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز به‌دنبال تحقق این موضوع بودند، افزود: بازار جدید آهن‌فروشان در قالب طرح مشارکتی و در زمینی به مساحت حدود ۳۸ هکتار در جاده کورائیم ایجاد و تحویل فعالان این صنف می‌شود.

شهردار اردبیل با اشاره به این‌که پروژه فوق با اعتباری حدود یک هزار میلیارد تومانی انجام می‌گیرد، تصریح کرد: هدف شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل از انتقال بازار آهن‌فروشان به خارج از محدود شهر، تنها پاسخ به مطالبات شهروندان و ایجاد زمینه‌های آرامش برای مردم است.

صفری با اشاره به این‌که طرح انتقال بازار آهن‌فروشان اردبیل نزدیک ۱۵ سال بود که اجرا نمی‌شود، بیان کرد: بازار جدید طی ۳ سال آتی احداث و به‌طور کامل در اختیار فعالان این صنف قرار می‌گیرد؛ کاهش آلودگی‌های بصری، صوتی و کاهش ترافیک از مزایای انتقال بازار آهن‌فروشان به خارج از شهر است‌.

وی در پایان گفت: تلاش می‌کنیم با عملیاتی شدن این طرح، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت انتقال سایر مشاغل مزاحم به خارج از محدوده شهری نیز محقق شود.

کد خبر 5680567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha