۲۲ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۴۲

وزیر کشور در اشکذر مطرح کرد؛

کاهش قاچاق منسوجات در کشور

کاهش قاچاق منسوجات در کشور

یزد- وزیر کشور از کاهش قاچاق منسوجات در کشور خبر داد و گفت: شرایطی فراهم شده که به تدریج، قاچاق منسوجات صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی عصر پنجشنبه در بازدید از چند واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان اشکذر در قالب دومین سفر هیئت دولت به استان یزد با اشاره به ظرفیت‌های خوب شهرستان اشکذر در حوزه‌های صنعتی و همچنین کشت گلخانه‌ای، اظهار داشت: شهرستان اشکذر در زمینه نساجی نیز از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است.

وی عنوان کرد: قاچاق منسوجات نسبت به گذشته کاهش چشمگیری یافته اما همیشه قاچاق کالا در مقابل تولید قرار داشته و با ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب از سوی کارخانجات، صرفه‌ای برای قاچاق کالا نخواهد بود.

وزیر کشور تاکید کرد: این مهمترین استراتژی است که این واحد تولیدی برای مقابله با قاچاق کالا پیش گرفته است.

گفتنی است؛ وزیر کشور با همراهی معاون استاندار یزد، فرمانداران شهرستان‌های اشکذر و یزد و جمعی دیگر از مسئولان ادارات شهرستان اشکذر و بخش مرکزی از واحد تولیدی شرکت لیلیان بافت یزد بازدید و در جریان آخرین اقدامات این واحد تولیدی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در حاشیه این بازدید در نشستی که به ریاست وزیر کشور در سالن جلسات این واحد تولیدی برگزار شد؛ برخی از مشکلات و مسائل شهرستان اشکذر توسط روح‌الله ردائی فرماندار شهرستان مطرح و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

همچنین بازدید از یک واحد گلخانه‌ای در روستای مهدی‌آباد بخش مرکزی از دیگر برنامه‌های حضور سه ساعته وزیر کشور در شهرستان اشکذر بود.

کد خبر 5680670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha