۲۴ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۵۲

رئیس بسیج رسانه گلستان:

اختتامیه هشتمین جشنوار ابوذر گلستان هفته اول بهمن برگزار می شود

اختتامیه هشتمین جشنوار ابوذر گلستان هفته اول بهمن برگزار می شود

گرگان- رئیس رسانه گلستان با بیان اینکه ۷۰۴ اثر به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان ارسال شده است، گفت: اختتامیه این رویداد در هفته اول بهمن برگزار خواهد شد.

محمدمهدی تجری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۷۰۴ اثر به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه ابوذر گلستان، ارسال شده که از این میان ۴۰۱ اثر در بخش مکتوبات و ۳۰۳ اثر به قالب چند رسانه‌ای به دبیرخانه ارسال شده است.

رئیس بسیج رسانه گلستان افزود: پس از این مرحله دریافت آثار، مرحله داوری آثار آغاز خواهد شد و برگزیدگان هر بخش تعیین می‌شوند.

وی بیان کرد: امید است پس از پایان داوری در هفته اول بهمن ماه اختتامیه این رویداد مهم رسانه‌ای برگزار خواهد شود.

تجری تصریح کرد: داوری آثار چند رسانه و عکس در داخل استان انجام شده و داوری آثار مکتوب توسط مرکز مطالعات وزارت ارشاد انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است مهلت آثار ارسال به دبیرخانه جشنواره در ۳۰ آذر ماه پایان یافت و محورهای هشتمین جشنواره ابوذری شامل تحقق شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و تقریب، موانع و راهکار بود.

کد خبر 5681735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha