۲۴ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۳۷

فرماندار رزن اعلام کرد؛

اختصاص ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان رزن

اختصاص ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان رزن

همدان_فرماندار رزن با اشاره به توجه ویژه دولت به شهرستان و جذب اعتبار کم نظیر در بین شهرستان‌های کشور، گفت: در سفر ریاست محترم جمهوری ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان در نظر گرفته شد.

علی اصغر غفاری آثار در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در طول یکسال گذشته تغییرات مثبتی در شهرستان رخ داده و از کل اعتبارات عمرانی که ۴۴ میلیارد تومان بوده، امروز به ۹۰۰ میلیارد تومان افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: از برکات سفر ریاست محترم جمهوری ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان دیده شده که بعد از انقلاب بی‌نظیرترین اعتبار برای شهرستان بوده است و در هیچ شهرستان در استان و کشور با شاخص‌های رزن به این میزان اعتبار جذب نشده است.

فرماندار رزن افزود: در شهرستان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خیلی خوبی وجود دارد و تمام پروژه‌هایی که در سفر اعتبار دریافت کرده‌اند در طول سه سال به اتمام می رسند و شهرستان صددرصد آمادگی جذب اعتبارات را دارد. اما لازم است در استان ورزش شهرستان را دریابند و از ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای گسترش ورزش استفاده کنند.

وی اضافه کرد: برای هر پروژه ورزشی که در شهرستان وجود داشت و بلاتکلیف بود در سفر ریاست جمهوری اعتبار در نظر گرفته شده است و پیگیری و اتمام و راه اندازی این پروژه‌ها با اداره کل ورزش و جوانان استان است و ما نیز از این اقدامات حمایت و پیگیری خواهیم کرد.

فرماندار رزن اظهار کرد: نگاه ما به ورزش شهرستان ویژه است، ظرفیت‌های بالایی در روستاها وجود دارد و از ظرفیت دهیاران برای گسترش ورزش شهرستان استفاده کنید و همه دهیاران شهرستان در بحث ورزش کمک حال اداره ورزش و جوانان شهرستان هستند.

غفاری آثار اضافه کرد: امروز در شرایط ویژه‌ای از تاریخ انقلاب قرار داریم و تمام دشمنان تمام توان خود را برای دشمنی با درخت تنومند و قوی انقلاب اسلامی به میدان آورده‌اند.

وی یادآور شد: یک کشور در شرایطی خاص انقلاب کرد و می‌خواست روی پای خود بایستد و با هیچ کشوری دشمن نبود. انقلاب ما برگرفته از سیره و روش پیامبر اکرم (ص) که تمام آن رأفت و محبت بوده است و انقلاب ما نیز همان است.

فرماندار رزن ادامه داد: دشمنان انقلاب تاکنون هر آنچه می‌توانستند، انجام داده‌اند و اکنون بر روی مغز و افکار جوانان ما کار می‌کنند زیرا جوانان ما قبل از انقلاب را ندیده‌اند و برای آنها از شرایط قبل گفته نشده است.

وی افزود: ما در برخی حوزه‌ها مشکلاتی داریم به خصوص در حوزه اقتصادی اما با این وجود کشور ما در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و مردم پشتیبان انقلاب هستند و با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب دشمنان باز هم ناکام خواهند ماند.

کد خبر 5681823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha