۲۴ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰

طی شبانه روز گذشته؛

مرگ ۲ نفر بر اثر گازگرفتگی در خراسان رضوی / ‏۳۸‬ نفر مسموم شدند

مرگ ۲ نفر بر اثر گازگرفتگی در خراسان رضوی / ‏۳۸‬ نفر مسموم شدند

مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در خراسان رضوی ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علیشاهی اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در خراسان رضوی ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۳۸ نفر نیز دچار مسمومیت شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه این حوادث گازگرفتگی در ۱۴ حادثه جداگانه در شهرستان‌های خراسان رضوی رخ داده است، افزود: ۹ مورد از این حوادث گازگرفتگی در خیابان‌های حر، طبرسی شمالی، خواجه ربیع، موسوی قوچانی، شهرک قدس، بلوار فردوسی، پنجتن، سیدی و میرزا کوچک خان مشهد، ۲ مورد در روستاهای قلعه نو و گنبدلی شهرستان سرخس، یک مورد در شهرک امام حسین (ع) تایباد، یک مورد در روستای نرمانی سفلی از توابع بخش رضویه شهرستان مشهد و یک مورد در روستای کورده از توابع بخش مرکزی شهرستان مشهد رخ داده است.

وی ادامه داد: در ۱۳ مورد از این حوادث گازگرفتگی ۳۸ نفر دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند که ۲۲ نفر از آنان توسط پرسنل فوریت‌های پزشکی در محل درمان شدند.

علیشاهی گفت: ۱۶ نفر دیگر توسط اورژانس به بیمارستان‌های خاتم الانبیا تایباد، شهید هاشمی نژاد مشهد، ثامن الائمه چناران و درمانگاه آبروان منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: گازگرفتگی نیز روز گذشته در شهرک قدس مشهد رخ داد که متأسفانه منجر به فوت ۲ نفر شامل یک مرد ۳۵ ساله و زنی ۵۹ ساله شد.

کد خبر 5681839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha