۲۵ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۴۶

معاون راهداری استان همدان خبر داد؛

عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در ۱۵ هزار کیلومتر از جاده‌های همدان

عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در ۱۵ هزار کیلومتر از جاده‌های همدان

همدان- معاون راهداری استان همدان از عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در ۱۵ هزار کیلومتر باند از جاده‌های استان همدان خبر داد.

جواد نگاهداری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: وجود کولاک در برخی محورها و به ویژه در گردنه‌های استان موجب کندی تردد شده است و از رانندگان تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی افزود: فعالیت سامانه بارشی از شنبه ۲۴ دی ماه ️در تمام محورهای استان همدان آغاز شده و با پیش بینی سازمان هواشناسی این روند تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

معاون راهداری استان همدان با بیان اینکه مسیر ۲۵ روستای استان مسدود است، ابراز کرد: در شرایط بحرانی، اولویت بازگشایی در مسیرهای اصلی و شریانی است و اکنون با تلاش نیروهای راهداری همه جاده‌های استان به غیر از محور فرعی و کوهستانی گنجنامه-تویسرکان باز بوده و تردد در جریان است.

نگاهداری با تاکید بر اینکه همه نیروهای امدادرسان مانند همیشه در این مواقع باید پای کار باشند، تصریح کرد: در حال حاضر ۳۵ راهدارخانه استان برای مواقع اضطراری آماده خدمات رسانی به در راه ماندگان است اما نیازست که همه نیروها از جمله هلال احمر و مدیریت بحران در شرایط اضطراری همچون گذشته یاریگر باشند.

این مسئول تاکید کرد: از همه هموطنان تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت اجبار به سفر حتماً از به همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم، مواد خوراکی و پر بودن باک خودرو خود اطمینان حاصل کرده و با شماره گیری سامانه ۱۴۱ از وضعیت جوی و ترافیکی کشور مطلع شوند.

نگاهداری در پایان خاطرنشان کرد: تعداد ۵۳۰ نیرو راهداری در ۳۵ راهدارخانه استان و با ۳۶۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در حال آماده باش هستند.

کد خبر 5682929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha