۲۶ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۲۵

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

دورکاری کارمندان همدانی، ۲۵۰ مگاوات برق به کشور تزریق کرد

دورکاری کارمندان همدانی، ۲۵۰ مگاوات برق به کشور تزریق کرد

همدان- مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از کاهش ۱۷ درصدی مصرف گاز در بخش اداری همدان خبر داد و گفت: دورکاری کارمندان همدانی در روزهای اخیر، ۲۵۰ مگاوات برق به کشور تزریق کرد.

محمد صادق محبی نظر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته میزان مصرف گاز در استان همدان برابر ۱۶ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۹۸۰ مترمکعب بوده است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان مصرف گاز همدانی ها برابر ۳ میلیارد و ۲۶۲ میلیون و ۶۰۱ هزار و ۲۰۶ مترمکعب بوده است.

وی میزان مصرف گاز در استان همدان را نسبت به سال گذشته با افزایش ۷.۹ درصدی خواند و افزود: پس از اعمال دورکاری در روزهای یکشنبه و دوشنبه، چهارمین واحد نیروگاه شهید مفتح همدان با قدرت ۲۵۰ مگاوات وارد کار شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه دورکاری کارمندان همدانی در روزهای اخیر، ۲۵۰ مگاوات برق به کشور تزریق کرده است، عنوان کرد: این مهم پس از گذراندن تعمیرات اساسی، اورهال و البته با توجه به نیاز شدید شبکه سراسری برق کشور با همکاری های به عمل آمده از سوی استاندار همدان، شرکت گاز استان، مدیرعامل شرکت تولید دیسپچینگ نیروی برق مفتح از محل صرفه جویی در محل گاز بخش اداری با اعمال دورکاری در روزهای یکشنبه و دوشنبه محقق شد.

محبی نظر با اشاره به اینکه از ساعت ۱۷ روز گذشته چهارمین واحد نیروگاه شهید مفتح با قدرت ۲۵۰ مگاوات به شبکه برق سراسری راه اندازی شده است.

این مسئول در پاسخ به اینکه با تغییرات ساعات ادارات و دستگاه های اجرایی از ابتدای دیماه در استان همدان و تعطیلی های اخیر چه میزان کاهش مصرف گاز را شاهد هستیم؟ اظهار کرد: با توجه به این اقدامات، کاهش ۱۷ درصدی مصرف گاز در بخش اداری را در نیمه اول دیماه داشته ایم.

کد خبر 5683835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha