۲۶ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۰۰

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

برنامه های عملیات فاطمی در مازندران/ ۹۰۰ پویش خانه مادری اجرا شد

برنامه های عملیات فاطمی در مازندران/ ۹۰۰ پویش خانه مادری اجرا شد

ساری- معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران برنامه های اجرا شده در عملیات فاطمیه این سازمان را در استان تشریح کرد.

حجت الاسلام علی اکبر درخشنده در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح عملکرد سازمان در عملیات فاطمیه در استان برگزاری جلسات ستادی در شهرستان ها، برنامه ریزی و همکاری در برپایی پیاده روی بانوان فاطمی در سطح شهرستان ها، حمایت از ویژه برنامه فاطمیه در مساجد شاخص و اجرای پویش خانه مادری با شناسایی و حمایت از روضه های خانگی را ازجمله برنامه ها ذکر کرد و گفت: ۲۰ برنامه پیاده روی بانوان فاطمیه در فاطمیه اول و دوم در سطح امامزاده ها، میادین بزرگ و خیابان های اصلی شهرهای استان اجرا شده است.

وی با اظهار این که ۵۵ ویژه برنامه فاطمیه در مساجد شاخص استان اجرا شد، گفت: ۹۰۰ پویش خانه مادری در تکایا، حسینه ها و منازل استان با شناسایی و حمایت از روضه های خانگی در ایام فاطمیه در سطح استان برپا شده است.

حجت الاسلام درخشنده تهیه و توزیع ۲۷۰ بسته های محتوایی آیات و روایت درباره شخصیت رفیع حضرت فاطمه زهرا (س) را از دیگر برنامه های اجرا شده بیان کرد و گفت: همچنین شش ویژه برنامه شعر فاطمی ویژه بانوان و خواهران در موسسات قرآنی، مهدها و کانون های فرهنگی استان و ۳۱۰ گفتمان های فاطمی در مدارس و مراکز آموزشی دخترانه استان انجام شده است.

وی ارائه ۴۱ مشاوره با موضوع تعالی خانواده و جوانی جمعیت با بهره گیری از ظرفیت های مشاوران قرآنی در سالن های اجتماعات، موسسات و خانه های قرآنی و اتاق پیشرفت بانوان، توزیع ۶۳۰ پوستر و تراکت در فضای مجازی و برپایی ۱۱۰ تجمع و دسته روی فاطی در میادین و امامزاده های شهر را از دیگر ویژه برنامه های عملیات فاطمی ذکر کرد.

حجت الاسلام درخشنده برپایی ۵۰ استگاه صلواتی، اجرای ۱۳ مورد نمایش سفینه نور، برگزاری ۵۰۰ جلسه سخنرانی با موضوع نقش مادر خانواده، توزیع ۱۰۰ کتاب فاطمه ای دیگر، توزیع ۶۰۰ کتاب خطبه فدکیه، توزیع ۱۰ هزار پرس غذای نذری، ۱۰۰ مورد سرکشی از خانواده محروم و توزیع غذا، توزیع ۱۵۰۰ پلاکارد، تهیه و انتشار هدفمند و روشمند تبلیغی به تعداد ۱۰۰ مورد و برگزاری ۱۰ پویش مختلف را از دیگر برنامه ها برشمرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: ۹۳ کارگاه آموزشی با موضوع سبک و سیره حضرت فاطمه (س) الگوی منتظر بصیرت فاطمی، ۱۴ گردهمایی بانوان فاطمی، شش هزار و ۵۶۰ پویش ختم قرآن، حدیث کساء و نذر فاطمی و اعزام ۲۷۵ مبلغه به مدارس با موضوعات دین شناسی، وصایا، محبت و اطاعت از حضرت زهرا (س) از دیگر برنامه ها بوده است.

وی یادآور شد: برپایی ۲۸ کارگاه پرسسش و پاسخ با محوریت خانواده با موضوعات پایداری زندگی فاطمی، نقش اخلاق و معنویات، انتشار ۷۴ کلیپ رفیق شهیدم، برپایی ۴۵ نشست هم اندیشی با موضوع حلقه بصیرت فاطمی، برپایی ۲۲ نمایشگاه عفت فاطمی، ۴۵۰ جلسه تفسیر نهج البلاغه، شرح و توضیح خطبه فدکیه و برپایی ۲۳۵ گفتمان فاطمی در مدارس از دیگر برنامه ها بوده است.

کد خبر 5684227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha