۲۷ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۵۷

قائم مقام کمیته امداد کردستان:

۲۶۲۶ نفر بیمار صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد کردستان هستند

۲۶۲۶ نفر بیمار صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد کردستان هستند

سنندج- قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان از تحت پوشش بودن ۲ هزار و ۶۲۶ نفر بیمار صعب العلاج در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر سه شنبه به مناسبت هفته گرامیداشت مادر و مقام زن، محمد جلالی قائم مقام کمیته امداد استان کردستان، با تعدادی از بانوان تحت پوشش این نهاد در سنندج دیدار و تجلیل کردند.

در این دیدار قائم مقام کمیته امداد کردستان ضمن تبریک ولادت با سعادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت مادر و مقام زن، عنوان کرد: در حال حاضر ۱۵۹ هزار و۵۸۵ نفر در استان کردستان تحت پوشش حمایت کمیته امداد هستند و از حمایت‌ها و خدمات این نهاد بهره‌مندند.

جلالی با اشاره به حمایت این نهاد از بیماران خاص در استان عنوان کرد: ۲ هزار و ۶۲۶ نفر در استان کردستان که دارای بیماری صعب العلاج هستند تحت پوشش کمیته امداد هستند.

وی در ادامه با تأکید بر تأمین هزینه‌های درمانی مددجویان و ارائه خدمات به بیماران تحت پوشش کمیته امداد، اظهار کرد: هزار و ۱۹ نفر بیمار زمین‌گیر و ۶۴۷ نفر بیمار مبتلا سرطان نیز تحت پوشش این نهاد هستند.

قائم مقام کمیته امداد کردستان افزود: این نهاد حمایتی تمام توان خود را برای حمایت و ارائه خدمات به این مددجویان به کار برده است و هزینه‌های درمانی و ایاب ذهاب و تأمین تجهیزات پزشکی بیماران را پرداخت می‌کند.

جلالی با تأکید بر حمایت از بیماران مددجوی کمیته امداد عنوان کرد: حوزه درمان این نهاد به صورت ویژه به بیماران مراجعه و نیازمندی‌های این عزیزان را احصا و در کمترین زمان ممکن به مشکلاتشان رسیدگی می‌کند.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات و تأمین نیازهای مددجویان بیمار جزو اولویت‌های کاری است که پس از شناسایی نیازها و مشکلات آنها، خدمات لازم به آنها ارائه می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد کردستان همچنین اظهار کرد: یک هزار ۸۹۸ نفر از مددجویان در کردستان از طریق کمیته امداد از بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شدند که هزار و ۴۱۷ نفر از زنان سرپرست خانوار شهری بوده و زیر چتر بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند.

کد خبر 5684622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha