۲۷ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۵۹

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مرکزی:

اجلاسیه شهدای اطلاعات و عملیات استان مرکزی برگزار می شود

اجلاسیه شهدای اطلاعات و عملیات استان مرکزی برگزار می شود

اراک- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: اجلاسیه اطلاعات و عملیات استان مرکزی در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا کریمی پیش از ظهر سه شنبه در نشست ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی اظهار داشت: دفاع مقدس صحنه بروز افتخارات، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در سطح منطقه‌ای و بین المللی است و دستاوردهای عظیم دفاع مقدس برخاسته از روح ایمان و وحدت ملت ایران بود که در سایه هدایت‌های امام خمینی (ره) رقم خورد و این مقطع ارزشمند الگویی درخشان و کارآمد برای همه نسل‌ها است.

وی با اشاره به نامگذاری روز نهم بهمن ماه به عنوان سالروز گرامیداشت شهدای اطلاعات و عملیات سپاه بیان کرد: این مهم و سالروز شهادت شهید حسن باقری که از نخبگان دفاع مقدس محسوب می‌شود یک فرصت مناسب برای معرفی و تبیین نقش و سیره این شهدای عزیز است که باید از آن به خوبی استفاده کرد و الگوهای موفق برای نسل جدید معرفی شوند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: در راستای گرامیداشت شهدای اطلاعات و عملیات سپاه و تبیین نقش اطلاعات و عملیات در دفاع مقدس اجلاسیه اطلاعات و عملیات استان مرکزی در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: مهمترین رویکرد اجلاسیه شهدای اطلاعات و عملیات سپاه الگوسازی بوده و این مهم در کنار مسئله تبیین رخ می‌دهد و رویکرد همه برنامه‌های گام دوم کنگره شهدای استان مرکزی جهاد تبیین است.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: بیش از ۷۰ شهید در استان مرکزی در اطلاعات و عملیات نقش آفرینی کردند و شهدای شاخصی در این راستا تقدیم انقلاب شده و بیش از ۹۵ درصد از اطلاعات و زندگینامه این عزیزان به برکت کنگره شهدای استان جمع آوری شده و قطعاً این اجلاسیه اطلاعات و اسناد را تکمیل تر خواهد کرد.

کد خبر 5685005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha